Larko peegel

Daki vibraatorid jäävad saladuseks

Posted on: 14 10 2009

Mitte et ma Daki vibraatorite vastu erilist huvi tunneksin või et üleüldse nendest midagi teada tahaksin, kuid säutsu juures tekitas minus uudshimu Fortumo SMS-Publisher teenuse märgistus. Ise eneses pole ju hull mõte kvaliteetse blogisisu eest teinekord kopikatki küsida. Ise võiks põhimõtteliselt ka kunagi seda proovida, vähemalt teoreetiliselt.

Mina aga ei saaks Daki vibraatorite kohta isegi suurima tahtmise juures lugeda, sest SMS-Publisher paistab olevat geograafilise asukohaga seotud:

Seda sama kinnitab ka pilk SMS-Publisheri registreerumise leheküljele. Kui ma tahaksin teenust kasutama hakata, peaksin kõigepealt valima konkreetse riigi, kus seda tööle rakendada. Seega kukub see võimalus minu kui globaalse suhtleja huviorbiidist välja. Kahju, sest mõte ise eneses on huvitav ja küllaltki innovatiivne. (Edit: Vaata Andrise täpsustavat kommentaari allpool)

Skype tegi rahvusvahelised kõned kõigile kergelt ja odavalt kättesaadavaks. Kes leiutaks rahvusvahelise SMS-teenuse? See võiks järmise Eesti Nokia tiitlile pretendeerida.

Sildid: ,

6 kommentaari to "Daki vibraatorid jäävad saladuseks"

Tegelikult saabki SMS-Publisheri kasutada korraga terves Euroopas, osaliselt Aasias ning ka Austraalias. Daki on lihtsalt teenust luues märkinud (tõenäoliselt kogemata) lubatud riigiks ainult Eesti.

Tänan täpsustamast! See juba taastab mu huvi tagasihoidlikult. Kui ma juba mõne veebisisu eest võin mitmest riigist SMS-kopikaid saada, võiks ehk sellele rakendust leida, vähemalt katsetamise jagu.

Vibraator on nagu kark invaliidile. Minu arvates on nö dildod seksihaigete jaoks, terve psüühikaga ja norm sugueluga inimesed neid lihtsalt ei vaja.Aga eks ole ise ka karkudega omal ajal invaliidi mängitud.

Ma oletan et teed nalja.

Vibraatori asemel karku kasutada… nu daaaa. Aga noh, inimesi on igasuguseid, hakka nyyd kedagi hukka mõistma. Kuni kellelegi liiga ei tehta, pole minu asi, mis kedagi erutab.

[…] on puhtalt sissekannete pealkirjastamises. Daki vibraatori sissekanne ju üldse seksimnänguasja ei puudutanud vaid Daki tasulise sissekande juures rakendatud […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.