Larko peegel

Perekool arutas mu personaalküsimust

Posted on: 14 10 2009

Tuvastasin juba eelmise kuu esimestel päevadel, et mu personaalküsimus on olnud arutelu teemaks huumorisaidil Perekool. Kavas oli juba tükk aega varem tähelepanu eest tänada, ent paraku olen sedavõrd palju muude asjadega hõivatud olnud, et isegi oluliste ja tähtsate teemade ajaveebis kajastamiseks pole mahti jäänud, rääkimata nüüd Perekoolist ja oma enese tagasihoidlikust isikust. Tänan siis takkajärgi mind iseloomustamast kui karvast kolli, isast, kelle hinge frigiidsed mehed kriibivad ning patoloogilist grafomaanikut.

Ei tea kust seda võetakse, et ma ei saavat aru, et Perekool on pullisait või nagu teema algataja kirjeldab, “läbufoorum”. Mu sissekanne, mis perekoolipere hukkamõistu ajendas, on ju sildistatud märksõnadega hapukurk, huumor ja nali. Võiksin puudulikku arusaamist hoopis nendele ette heita, kes selles mind süüdistavad, aga vat ei heida. Eks igaüks talitab oma mõistuse piirides.

Peale minu pannakse pasunasse kõigile, kes millegi nii idiootse asja kui blogi kirjutamisega tegelevad. Nende lugeminegi olevat arulage tegevus ja blogi kirjutamine on vaata et haigus:

Ma ei ole iial aru saanud, kes küll viitsivad mingeid blogisid lugeda. Olen vahel proovinud, kuid näib, et lokkab laiaulatuslik ja pataoloogiline grafomaania.
Perekoolil on oma võlu: kogu aeg ei jahvata üks ja sama grafomaniakk, vaid igaüks esineb oma ehedas omapäras nii vormi kui sisu poolest ja enamasti üsna kokkupressitud tekstijupiga.

Nagu juba eelpool öeldud, avaldab igaüks arvamust oma mõistusele vastavalt. Ma tean nii mõndagi aktiivset blogijat, kes käivad regulaarselt Perekooli “ehedat omapära” kaemas ja saavad selle iseloomust suurepäraselt aru. Nalja nabani saavad samuti, kuigi see vast alati pole “kokkupressitud tekstijuppide” autorite eesmärgiks. Võib-olla tasuks siiski blogosfääril silma peal hoida, sedasi saaksid perekoolikad teada, mida nendest teised räägivad. Sel eesmärgil ju mu personaalküsimus arutusele võetigi.

Ei maksa nüüd kooliperel seda karta, et ma hakaksin neid delfiseadusega ahistama ja Leedot panema, kuigi säärane käik oleks igatipidi JOKK. Perekool pakub kogu blogivale kogukonnale nii palju nalja ja teeb tuju rõõmsaks, et ei saaks selle kahjutasuga kägistamist oma südametunnistusele võtta. Lugege aga bloge edasigi ja kommenteerige kindlasti oma mölakambris, see teeb meile ainult au!

Sildid:

16 kommentaari to "Perekool arutas mu personaalküsimust"

Kas sa siis ikka oled frigiidne või mitte? Kui jaa, siis see on ju tervitatav nähtus selles seksihullus maailmas.

tere Larko, tunnen Sind vähe, ainult läbi blogi, aga “karvast kolli, isast, kelle hinge frigiidsed mehed kriibivad ning patoloogilist grafomaanikut” on vist päris täkkesse? Perekooli sotsiaalne närv on päris terav tegelikult.

Kulla Larko, aga perekoolikatel on ju täiesti õigus. Kaur, enne juba ütles ilusti, et perekooli inimestel on lihtsalt teravam sotsiaalne närv. Omalt poolt tahan veel lisada, et ükski lastetu ärgu võtku sõna lapsi kasvatavate vanemate aadressil. Lastetutel pole lihtsalt õigus midagi ütelda, sest meie lapsed peavad tulevikus ka teid üleval pidama.

Emadus on kõige püham ja ilusam asi ning lastetute järelejätmatu ilkumine selle kallal on lihtsalt haige. Ükski lastetu pole väärt isegi küünemusta lapsi kasvatava ema või ise küünte all.

Jälle üks ahvatlev diili pakkumine, mis vihjab, et maksuraha on targem põske, madratsisse või maasse pista. Selleks, et keegi üldse võiks tulevaseks maksumaksjaks saada, pole küll mõtet raha ära. No erinevate toetuste, transpordi, soodustuste, med abi, haridussüsteemi, koolitoidu jms kulude katmiseks, mis on samamoodi ühiskonna kanda nagu pensionärid.

Nonäe, väga kindlapeale arvatakse teemast, mille kohta teadmised puuduvad, st. mu isikust. Nagu juba korduvalt öeldud, kujundab igaüks oma seisukohta oma enese tarkuse piirides.

Oh, jälle mingi hull arvab, et lastetud elavad teiste kulul. Elementaarsest matemaatikast pole nad ilmselt midagi kuulnud.

Ja perekooli käginat ära küll südamesse võtta, kulla Larko. 😛

Kohe kindlasti ei võta. Nalja saab ju 🙂

ma nii muuhulgas, et seisukoha võtmisel pole tarkuse ega selle piiridega enamasti miskit pistmist. seisukoht võetakse enamasti hetketuju pealt. olen, ütleme, ämmaga tülis ja näen telekast pesupulbri reklaami – arvan kohe sitasti nii pesupulbri, reklaami kui teleka kohta. olen kõhu täis söönud ja näen sedasama reklaami, on mõju kohe teine 🙂

Seda muidugi, kuid teleka ees avaldatud arvamuse unustad nii sina kui eit hiljemalt paari päeva jooksul ära. Intertnetis avaldatud arvamus aga jääb sisuliselt igaveseks alles, mistõttu selle vormistamisel on mõttekas oma tarkuse abil talitada. Isegi ennast “läbufoorumiks” nimetav huumorisait pole elamistoaga võrreldav privaatne ruum vaid ikka avalik koht.

Kollased pealkirjad tõmbavad…

Viimase pooleteist kuu jooksul pole siinset blogi peaaegu et üldse loetud, mis pole suur imegi, kuna pole jõudnud suurt midagi siin kirjutadagi. Et aga eile kaks kõmukollase pealkirjaga sissekannet avaldasin, on seda kohe statistikas tuvastada. Isegi …

Austatud Rents. Just nimelt elavad kõik lastetud ja iibepuudelised lastega perede tulevaste järeltulejate arvel. Loobuge pensionist, haigekassast ja muudest sotsiaalhüvedest ja minu poolest võite olla lastetud nii palju kui tahate. Minu arust tuleb igasugune solidaarne pensioni süsteem ja kõik lastetutele antavad sotsiaalteenused üldse kaotada. Tahad lastetu olla, siis maksa see kõik ka ise kinni. Aga mitte minu ja minu laste arvelt.

Peale laste sündi tundsin, kuidas minu ja mu lastetute sõbrannade vahele tekkis tohutu kuristik, kõik see nende lõbujanust ja meelelahutustest täidetud elu tundus nii tühine, mõttetu ja parasiitlik. Nemad tundsid seda sama minu vastu, sest minu ainukeseks teemaks tänapäeval on lapsed ja kõik muu jutt tüütu.

Millel saab naise jaoks üldse veel olla tähendust peale laste?

Las ma igaks juhuks täpsustan, Keegi: sa ikka teed rõvedat nalja, eks?

Mina arvan, et lapsed pole näitajaks, selle kohta kas kelleltki pension ära võtta või mitte. Ainsaks otsustuskriteeriumiks peaks olema jalanumber. Kelle jalg on väiksem kui 45 peaks pensioniea saabumisel ise kalmistule minema ja endale mulla peale kraapima.

Tahad lastepapudega käia, siis maksad selle ise kinni aga mitte ei kuluta suurelestalistele õigusega ettenähtud ressursse. Millel saab veel inimese jaoks tähendus olla peale suure jalanumbri?

Kulla keegi, kas sa arvad, et inimesed peaksid vabatahtlikult pensionist loobuma, kui nende lapsed vangi lähevad või välismaale kolivad või, veel hullem, mustalt töötavad? Ja ära unusta, et sellal, kui sina lapsega kodus oled, maksavad lastetud ikka makse edasi, lisaks kulutab su laps kokku riigi ressursse (alguses lastetoetused, sinu emapalk, kooliharidus, hiljem pension, vahepeal istub kindlasti ise kah lapsega/lastega kodus) umbkaudu sama palju, kui elu jooksul juurde toodab. Nii et ma küll ei ütleks, et te nii hirmsasti plussi jääksite, et oleks põhjust rusikatega rinnale taguda. 😀

Tegelikult on põnev, miks lapse saanud inimesed äkitsi sellest iseenesest tavapärasest sündmusest hullu tragöödia, eneseohverduse ja elu mõtte teevad. Aastatuhandeid on tittesid tehtud ja kasvatatud, among other things.

Kod. Keegi jutt meenutab väga EPL kommentaatorit Asotsiaal.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
