Larko peegel

Kommenteerija suu peale lüüakse

Posted on: 21 11 2012

Miski jama on mul ilmnenud seoses kommentaaridega WordPress.com’i majutatud ajaveebides. Ilmselt on Sõnapress mind mittesoovitavaks isikuks kuulutanud,  kuna mul ei õnnestu antud keskkonnas kommenteerida. Asi on isegi nii hulluks kätte läinud, et pean selleks vigureid tegema, et oma enese blogide kommentaariumis sõna võtta.

Üks hetk tagasi laekus mu eelmisele postitusele siin samas kommentaar, millele tahtsin vastata. Kommentaar kirjutatud ja nupule vajutatud,  kuid mitte midagi polnud näha. Et olen asjaga juba varem kokku puutunud, taipasin kohe adminniliidesele pilgu peale visata. Ja seal oligi mu sõnavõttu näha oma enese blogi spämmikastis, raisk!

Kuulutasin oma sõnavõtu rämpsuks mitte olevat ja vajutasin jälle. Leidmaks ainult, et olen modereerimise järjekorda sattunud. Läksin siis modereerima ja kiitsin oma kommentaari heaks. Nõme, et ma tohin küll oma blogides sissekandeid teha, kuid kommenteerida njetu.

Kuna sama barjäär on ka teiste ajaveebides mu ees, olen viimasel ajal kaasarääkimise soovi korral kommentaari kirjutamise asemel jaganud lingi Näoraamatus või Google Plussis. Arutelu sellest muidugi killustub, ent parem seegi kui täielik vaikus. Eks ma siis võtan sõna seal, kus kohe suu peale ei lööda.

Järsku peaksin blogisissekannete ja kommentaaride kirjutamise sootuks maha panema. Ega neid juba niigi enam nii väga palju kirjutada ei jõua.

3 kommentaari to "Kommenteerija suu peale lüüakse"

Võib olla oled kellegi ilmselt välja vihastanud, et see keegi on lausa spämmiks tituleerinud su kommentaarid.
Muidugi WordPressi asja ma täpsemalt ei tea, kuid Bloggeri puhul on see vägagi võimalik, piisab kui üks nõrganärviline kustutab su õige tabava kommentaari spämmiks, katsu sa siis selle järel tõestada, et sa mitte spämmer ole.
Samas on ka võimalik, et keegi on su toimiva e-maili aadressiga teinud sigadusi, ehk siis saatnud selle alt kurat teab mis masspostitusi laiali.
See ongi põhjuseks, miks ma vähem ja vähem kommenteerima kipun…

Esimene variant tundub üsna tõenäoline. Teine veidi vähem, kuna massipostitamise puhul võiks arvata, et Google oleks reageerinud ja ma oleksin oma G-kontost juba ammu ilma. Nii või teisiti ei saa ma vast veenvalt tõestada, et kaamel ei ole.

Praegu tuleb arvatavasti jälle adminniga mängida.

Näe, läks otse läbi 😛

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
