Ärge küll seda tehge
Posted 14 09 2012
on:- In: internet | reklaam
- 2 kommentaari
Kui sa teed reklaami, võiks oletada, et sulle meeldiks, kui rahvas seda loeks ja mõnele ka pärast meelde jääks. Kasu võiks ka sellest olla, kui sinu toodet või teenust mäletataks parimast küljest. Miks sa siis üritad vastupidist reaktsiooni tekitada?
Ma olen hiljuti otsinud kaubanduslikke teateid Eestis saada olevate toodete ja teenuste kohta. Sellest nii ei räägiki, et vähe olen leidnud reklaame, millest oleks asjalikku infot ammendada. Hoopis rohkem morjendab, et mõnede turundajate arvates pean ma olema mitte ainult loll aga ka silmanäo poolest iginoor.
Milleks küll on vaja paigutada veebilehtede külge vilkuvaid reklaamibännereid, mis mitte ainult pole arusaamatud, ent lisaks sellele veel segavad veebilehe päris sisu lugemist? Ehk siis lugeja ei saa teda huvitavast veebisisust aru ja reklaamistki tekivad negatiivsed ostukavatsused. Kumma eesmärk see nüüd oligi, kas veebilehe autori või reklaamiandja oma?
14 09 2012 kell 21:56
Sul on täiesti õigus. Mingil arusaamatud põhjusel on Eestis, e-riik nagu ta on, netiturundus veel lapsekingades. Näiteks e-mailiturundus: päevas potsatab inboxi tosinaid e-kirju, mille sisul ja minu äril või minul kui eraisikul absoluutselt mingit seost ei ole. Ilmselt on siinsed “netiturundajad” alles avastanud, et netis võib asjad vilkuma panna – tore tehnika ju, eksole?