Larko peegel

Käi perse, Paavo!

Posted on: 24 11 2011

Käi perse, Paavo, sest sa oled minevikust pärit. Käi perse, kuna su mõted mulle ei meeldi. Käi üleüldse perse!

Käi perse, kuna sa ei ole kunagi Ühtse Eesti näidendit vaatanud ja selle sõnumist aru ei saa. Käi perse, et sa eesti keelt ei mõika. Käi perse, et sa veel tegutsed.

Käi perse, et sa omal ajal otsuseid ei teinud, millest oleks meile kõigile kasu olnud. Käi sellepärast perse, et vastupidiseid otsuseid langetasid. Eriti selle eest käi perse, et Nõukogude Liidu ees pugesid.

Käi perse, et sa minu mõteid ei jaga. Käi ka sellepärast perse, et ma su mõteid ei jaga. Käi perse ja jäägi sinna.

Käi sellepärast perse, Paavo, et su perekonnanimel pole vahet. Oled Lipponen või Väyrynen, käi perse. Mina sinu poolt niikuinii ei hääleta. Käi perse.

6 Vastust to "Käi perse, Paavo!"

või Arhinmäkiga?

Vaata, Janne, neid Paavosid on nii palju, et kõiki korraga haukuda ei jõua. Eks ma seda kolmandat veel sarjan ka, ehkki ta vastutab vähema eest kui need ülejäänud kaks.

Hyviä juttuja! Ymmärtää vain muutaman sanan taitajakin!

Juba mitmendat korda üritan siia oma kommentaari jätta, aga et see ei tundu sobivat, siis kustutasin kirjapandu hoopis ära.
Täna hommikul tulevad ehk õiged sõnad…🙂
Miks nii pahaselt?
Tegelikult hoidis Lippose Paavo katastroofilise sündmuse Venemaa jaoks ära – Vene-Eesti sõja, mis oleks samade tagajärgedega nagu Vene-Jaapani sõda.
Juba seetõttu tuleks Lipponen esitada Noobeli rahupreemia kandidaadiks. Ikka selleks, et nooblina perse minna.
Ma peaksin ka sinnasamusesse minema, sest pole näinud Ühtse Eesti Suurkogu. Mats olen.

Mõnede poolt ei saa hääletada, kuna neid ei tunne. Ühe siin mainitud Paavo poolt ei saa just sellepärast hääletada, et tunnengi teda.

Muideks, suurkogu on mul kõvaketal. Soovi korral võin näidata.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
