Larko peegel

Kallis korteriühistu

Posted on: 16 10 2011

Rong Paldiski jaamas

Tere, Korteriühistu Pakri 6

Aitäh Sulle, lp. korteriühistu, et täna lõpuks ometi otsustasid toakütte käivitada. Hea meelega võtan kasuka seljast ära. Polnudki nii kena kasukaväel voodi minna.

Oleks seda tarkust olnud juba paar nädalat varem, oleks selle kuu arve ehk veidi väiksem. Aga tühja sellest, parem hilja kui üldse mitte.

Aga ütle mulle, kallis ühistu, kes sa selline oled. Olen majas pea kaks aastat elanud, kuid seni ei tea, kes need ühistuinimesed on. Arveid saadad sa mulle ja neid ka jõudumööda tasun. Need on ikkagi numbrite ja eestikeelse tekstiga.

Peale arvete pole mulle kahe aasta jooksul kunagi laekunud teavet, kellega ja kuidas peaksin ühendust võtma kui tahan meie maja asjades kaasa rääkida. Ma tean, et üks postkast on olemas, kuhu näiteks veearvesti numbrid teatatakse. Aga selle vahendusel kaasa rääkimine eeldaks paberkandjas kirjutamist, mis täna enam kaasaegne ei ole.

Ja veel, kallis  ühistu, kas sinuga saab eesti keeles suhelda? Mulle pakuks küll huvi vene keelt õppida, kuid see ei saa olla eelduseks mu seaduses reguleeritud õiguste kasutamisele.

Sinu liige pean seaduse alusel olema, midagi pole parata. Üks teine seadus aga ütleb, et asjaajamine peab riigikeeles käima. Meie trepikojas on paar nädalat üks teatis seinal olnud, mille tähestikustki ma aru ei saa. Kirillitsa selline.

Kevadel kutsusid sa mind aastakoosolekule Vene Gümnaasiumis. Tänan selle eest, ehkki ei saanud varasema kokkuleppe tõttu kohale tulla. Kutse oli hästi varjatud kohal trepikoja seinal.

Miks sa ometi kutseid ja teisi tähtsaid teatisi mulle e-postis ei saada? Miks sul pole kodulehte, mille vahendusel ma saaksin sinuga suhelda? Ja kas sa üldse tahad, et sinuga suheldaks, peale arvete tasumise?

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
