Larko peegel

Mu ametlik kommentaar: Paldiski valimisturism

Posted on: 22 09 2011

Peavoolumeedia on täna arvanud heaks Paldiskis esineva valimisturismi teemal kirjutada ja seda üles paisutada. Las kirjutavad! Ise suhtun asjasse rahulikult. Olen oma armsa kodulinna asjadega kursis ja need lähevad mulle korda. Ma ei ela Paldiskis niisama vaid sellepärast, et siin on mu kodu ja oma kodulinna armastan.

Valimisturism ei ole uus teema ja seda esineb igas perspektiivikas omavalitsuses. Paldiski linn on ilma igasuguse kahtluseta üks väga perspektiivikas omavalitsus. Mina sellist ilmingut muidugi heaks ei kiida ja ammugi mitte oma armsas kodulinnas.

Omalt poolt ütlen, et kui ma peaksin kasutama oma Euroopa Liidu kodaniku õiigust KOV valimistel kandideerida, teeksin seda väljaspool parteilisi nimekirju ja kodulinna kodanike huvides. Praeguse seisuga paistab, et meie linnas võimul olev “Põhjasadama partei” on linna arendamise ja haldamisega hästi hakkama saanud. Olukord võib muidugi veel muutuda.

Kui ma ise ei kandideeri, leian kindlasti kellegi väärika kaaslinnakodaniku üles, keda toetada saan. Valimiste eel annan kindlasti oma eelistustest teada. Valimistel kasutan ise enesest mõistetavalt oma õigust linnavolinikke valida.

2 Vastust to "Mu ametlik kommentaar: Paldiski valimisturism"

Aga see ei olnud ju valimisturismist, vaid elamisloa saamise kaudu Schengenisse pääsemisest?

Näiliselt küll aga osutan valimisturismile, kuna see on asjaga seotud ja kodulinna seisukohalt omab suuremat kohalikku tähtsust kui Schengeni ruum.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
