Larko peegel

Mu arved pole minu asi

Posted on: 2 07 2011

Vajadus Eesti Energiaga suhtlemiseks tekib keskeltläbi üks kord kuus. Täpselt ühe kuu eest ma sellega seonduvalt kirjutasingi. Ei tea kas nüüd pean iga kuu tuvastama, et millegiga rahul ei ole.

Käies mõne minuti eest oma arvestinäitu iseteeenindamise portaalis teavitamas tahtsin igaks juhuks oma arvetele pilgu peale visata, kuigi oli mul teada, et need on tasutud. No niimoodi kindluse mõttes. Saigi kinnitatud, et hetkeseisuga ma elektrimonopolile võlgu ei ole.

Küll aga olin rohkem kui hämmastunud, et mul polevat piisavalt õigusi saamaks teada, kuhu mu arved saadetakse (vaata pilti üleval). Tegelikult ma seda väga hästi tean, kuhu need arved laekuvad, aga kui see teadmine õiguspärane ei ole, võin küll nägu teha, et olin puu otsas kui pauk käis. Sest kui mul pole õigust arvete sihtaadressi teada, ei peaks ka järelikult olema õigust neid tasuda. Kuidas saab midagi tasuda, millest teadagi ei tohi? Ja õiguste puudumisel puudub ka vastav kohustus.

Nõnda lähebki minu ja Eesti Energia omavaheline suhtlemine täiesti uuele tasemele. Puudub mul õigus ja kohustus arveid tasuda, ent firma on sellegi poolest võtnud enda peale lepingulise kohustuse mulle elektrit tarnida. Nii et polegi need elektriarved enam üldse minu asi.

6 Vastust to "Mu arved pole minu asi"

Kontrollisin: mul ütleb, et arved saadetakse Eesti Energia internetikeskkonda (tegelikult lähevad panka kah – otsekorraldus)

Mäletamist mööda sisestasin uue portaali avamisel e-postiaadressi, kuhu arved ka laekuvad. Samuti on need portaalis nähtavad. Paberil arveid ei laeku.

Sellegi poolest on väga imelik, et mul “pole õigust” seda teavet näha.

Ohh… see kõik on tühiasi 🙂 Minul, korteriühistu juhatuse liikmena, puudub võimalus TEATADA elektrinäitu. Siiani on see käinud e-posti teel aga viimati sain teate, et: “Alates 10. juulist ei võta me näidupostkasti vahendusel näite vastu.” Samas selles “iseteenindusportaalis” puudub mul igasugune võimalus korteriühistu elektrinäidu teatamiseks🙂

Mina muidugi arveldan vaid oma enese lepinguga. Näidu teatamine mul vanas versioonis ei õnnestunud ja pidingi seda e-posti teel tegema. Praegu aga töötab see detail.

Äkki peaks teie ühistu omaette kasutajatunnuse muretsema? Kuigi e-riigile oleks igatipidi kohane, et korteriühistu asju ajab selleks volitatud isik, kes autentib end füüsilise isikuna.

Aga mulle tuli meilile mingi lambiarve, suvalise summaga jne. Hakkasin siis asja uurima, kui juba tuligi uus meil, “vabandame eelmise arve eest, tegu oli testarvega, ärge seda tasuge”. No mida…

Kuuldavasti Eesti Energial hiljuti oli mõni jama seoses arvete ja e-postiga.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
