Larko peegel

Parandage vead, Eesti Energia

Posted on: 1 06 2011

Eesti Energia iseteenindusportaali aadressil on viimasel ajal palju kriitikat avaldatud. Eks iga uus asi vajab sisse seadmist, kuid mõningaid ärritavaid puudujääke olen tuvastanud küll. Paraku pole nendest mitte kusagile peale käesoleva blogi ette kanda, kuna vähemalt minu silma ei sattu mingisugust tagaside linki ega isegi klienditeeninduse kontaktandmeid.

Vanaga võrreldes on minu jaoks kindlasti parem see, et praegu õnnestub reaalselt näidunumbrite teatamine. Vanas süsteemis see mul korda ei läinud ja pidin andmed iga kord e-postiga saatma. See polnud eriti praktiline, sest pidin iga kord eraldi põhiandmed ehk lepingunumbri üles otsima.

Nüüd aga juhtus niisugune asi, et tasusin äsja eelmise kuu arve, mille tähtpäev juba möödunud oli. Arve tasusin kasutades iseteenindusportaali pangalinki ja raha arvati muidugi mu pangaarvelt koheselt maha. Loomulikult vajutasin nuppu “tagasi kaupmehe juurde”, ent sellegi poolest kajastub kõnealune arve portaalis nagu oleks veel tasumata. Ja mul pole sellest kusagile teada anda.

Parimal juhul on andmed homme või hiljemalt ülehomme korras, aga mis siis saab kui millegipärast õnneks ei lähegi? Oleks küll nõme kui mult elekter välja lülitataks ja kui nii peaks juhtuma, saan kohe kindlasti kurjaks. Panga kviitung on mul mõistagi salvestatud, oleks ainult aadress, kuhu selle saata saab.

Ma ei tea, kui suuri kulutusi uue iseteenindusportaali jaoks on tehtud, kuid see pole kindlasti väike raha. Kuna vanasti kõik peale näidu teatamise enam-vähem normaalselt töötas, oleks hea kui uue süsteemi ilmselged vead parandataks. Vastasel juhul on uuenduse peale kasutatud raha niisama asjata maha raisatud. Ja see on ju meie raha.

Edit: Iseteenindusportaalis hiljem ringi surfates leidsin meiliaadressi teenindus@energia.ee. Saatsin sinna asjakohase reklamatsiooni koos panga maksekviitungiga.

Edit: Kiiduväärse kiirusega ehk kohe pärast kella kaheksat järgmisel hommikul laekus Eesti Energia vastus:

Täname, et teavitasite Eesti Energiat arve tasumisest.
Vastuseks Teie pöördumisele anname teada, et seoses uue kliendiinfosüsteemi rakendumisega viibib maksete kandmine andmebaasi. Palume vabandust ebamugavuste pärast.

See vastus kinnitab olukorda, kuid ei luba programmeerimisvea parandamist. Seda ma ju teadsin, et makseteave  andmebaasis koheselt ei kajastu ja nõudsin, et saaks kajastuma. Seda aga ei lubatud.

 

 

8 Vastust to "Parandage vead, Eesti Energia"

Jep, olin ka ise sellega hädas. Maksin eelmine kuu ära, aga tutkit. Süsteemi jaoks olin VÕLGU.
Täiesti ajuvaba, peaks üle tahi andma nendele “progejatele”, elementaarne asi on tegemata.

Teine marru ajav tagasiminek süsteemis on, et ei näe internetis sisestades koguseid.
Vanas süsteemis nägi ilusti palju kwh sa sisestasid ja sai kinnitada, muuta.
Nüüd öeldakse, et OKEI ja kõik… wtf, rsk, ma tahan teada palju ma siis nüüd neile kwh sisestasin… ise pean hakkama arvutama…

Tundub, et EE eesmärk on võimalikult palju kasjutajatele komistuskivisid tekitada, et võimalikult palju pappi kätte saada neilt, kasvõi ajutiselt, et see siis kuskil mujal hakkama panna…

Kuidas Sul asi lahenes? Ei kavatse küll arvet teist korda tasuda.

Ma ei ole veel sinna süsteemi sisse loginud, ma ei tea, kas üldse on arve tulnud mulle või palju see on. Näidud peaks olema teatatud, süsteem tol korral ütles, et OK.

Aga järgmise nädala alguses login ja vaatan, äkki saan emaili peale arve tellida.

Igatahes loodan, et nad kwh sisestamisel koguseid ka näitama hakkavad, muidu on ikka päris mõttetu…

ee on jälle minu jaoks marginaalne probleem, kuna tarbimine on üsna stabiilne.

Praegu kajastab portaal tasutud arvet korrektselt ehk umbes ühe ööpäeva viivisega on mu makset arvestatud. Värskeim arve oli vahepeal nähtav, aga praegu ei ole. Selle kohta on küll avalehel ka määrgistatud, et just täna õhtul on selles osas tõrge.

Koguseid näeb küll, tuleb uuesti minna näitude leheküljele

Minul jälle ei õnnestu arvet kuidagi emailile saada, käin iga kord uuesti vaatamas, mista on.
Aga see võlgu olemine ongi neil vist viivisega, st et oled maksnud küll, aga leht ei saa sellest aru veel. Minul oli mingi imelik võlg tekkinud sinna millegipärast, nagu oleks osa maksmata jätnud. Võibolla oleks arvega ikka kindlam. Peaks neile kirjutama, et arveid saadaksid.

duhh, mind ei huvita kogused hiljem vaid kohe, näitude sisestamisel, et saaks korrigeerida või lihtsalt KOHE NÄHA.

Saatsin tookord kirja EE ja sain nüüd vastuse:

“Täname Teid kirja eest. Selgitame, et järgmisest arveldusperioodist tulevad ka tarbimise kogused näitude teatamisel. Hetkel on süsteem seadistamisel.
Vabandage vastusega viivitamise pärast.”

[…] suhtlemiseks tekib keskeltläbi üks kord kuus. Täpselt ühe kuu eest ma sellega seonduvalt kirjutasingi. Ei tea kas nüüd pean iga kuu tuvastama, et millegiga rahul ei […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
