Larko peegel

Kummaline koduarest

Posted on: 30 05 2011

Reede õhtul tuvastasin trepikoja välisukse peale kleebitud teate, et korteriühistu üldkoosolek, kus ma ei osalenud, olla otsustanud, et kõik veemõõdikud kontrollitakse üle. Põhjust otse välja ei öeldud, ent ju siis pidi kahtlustatama, et keegi mõõdunumbrite teavitamisel luiskab. Mäletamist mõõda oli üldkoosoleku kutses (mille ma samuti juhuslikult nägema sattusin) nimetatud, et veekasutamise korrast tuleb koosolekul juttu.

Kontrollimine pidi täna õhtul kell 19-21 aset leidma. Elanikelele anti korraldus mitte kodust eemal viibida: “Palun kodus olla, et juurdepääs oleks tagatud.” Praegu on kell juba peale 23, aga kedagi pole seni käinud uksele koputamas.

Ma saan aru küll, et niisugust operatsiooni ei saa nõnda ette planeerida, et kindlapeale saaks kõiki kortereid väljakuulutatud kahe tunni raames külastada. Ei tea, miks seda on üldse püütudki teha. Meie majas on viis 15 korteriga trepikoda, seega kokku 75 korterit. See tähendab, et iga korteri peale keskmiselt on aega varutud üks minut ja 36 sekundit, mis kuigi reaalne ei kõla. Äkki võinuks kontrollreidi viiele õhtule trepikodade kaupa jaotada?

Aga mis nüüd saab? Kui ma juhuslikult tahaksin magama minna, võiks ju kohe pärast magama jäämist esikust nõudlikku koputamist kostma hakkata. Ja kas ma nüüd olen sunnitud ka homme õhtul ja ei tea mitmel õhtul veel koduarestis viibima? Mul ei ole teada ühegi juhatuse liikme meiliaadressi, et saaks küsida. Isegi seda ei tea, kes need juhatuse liikmed üldse on.

Edit (üks päev hiljem): Tänaseks oli teade trepikoja ukse pealt eemaldatud. Ju siis polnud vaja mu veemõõturit inspekteerida.

 

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
