Larko peegel

Padise mõis

Posted on: 23 04 2011

Juba ammu olen tahtnud need pildid restaureeritud Padise mõisahoonest veebis edastada, kuid need on mu kõvaketta urkades omaette vaikselt marineerunud. Praktiline otstarve need üles otsida tekis Tiina Linkama blogisissekannet kommenteerides. Nii siis, palun väga, Padise mõis:

Padise mõis

Padise mõis

Kontrast missugune kõrval asuva ja kurvalt lagunenud Padise kloostri varemetega:

Padise kloostri varemed

Sildid:

8 Vastust to "Padise mõis"

Kiikasi’ su viidatu’ asja… Pagan, Pakri juga? Kuis too meil küll vahele om jäänu’, taris plaani võtta!🙂

Eks kingsepa lastel on viletsavõitu jalanõud. Ega ma ise ka kõige lähemal asuvaid vaatamisväärsusi pole kaemas käinud. Näituseks asub Adamsoni ateljeemuuseum mu residentsist kõigest mõnesaja meetri kaugusel, aga arva ära, kas ma sinna sisse veel astunud olen. Poolsaare tipus pole samuti käinud, paepangad ka puha nägemata.

Põllkülas pidi ka midagi joataolist olema, kuid seal olen ihusilmaga näinud ainult ingerisoomlaste kalmistu. Keila linna pinnal on mu jalg vaid ühel korral samme võtnud ning ühe silmavooruga olen austanud Padise kloostri varemeid, mõisa ja Harju-Madise kirikut koos surnuaiaga.

Eks ta ole… Mul kodovallan ka pallu avastamist viil. Õnneks annab nüit veloga ka mõnusaste liikuda, naa et ple hullu kiäkit.
Mdx, praegastel andmete perrä toimub 30. mail Keila päiv. Laat, kirbukas, supiköök, kõikvärki ürituse’ ja esineja’…

Sinna on paraku veel tervenisti üks kuu ja loetud päevad pealekauba aega jäänud. Kes teab, äkki on mu kratt seniks ära kärsanud😛

Nu loodame. Kannu õllekest tahass ikke sinuga võtta sääl, ku võimalik🙂

Õllejoomine on igas kohas ja igal ajal asjalik tegevus. Tänavu lubab isegi maavanem märjukest kevadepüha eelõhtul inimese moodi soetada😛

Siinkohal parandus: Keila päev toimub siiski 28.mail. Netis oli algul segane inf üleval.

Võtame teadmiseks. Kohalviibimise kohta endiselt midagi kindlat öelda ei oska.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
