Larko peegel

Soovitan Kalev Lillot mitte valida

Posted on: 8 02 2011

Kalev Lillo valimisreklaamNagu juba paaril korral olen nentinud, on mul õigupoolest hea meel, et Riigikogu valimistel hääletamisõigust ei ole. Harju- ja Raplamaa valimisringkonna nimekirjades pole ühtegi kandidaati tuvastanud, keda puhta südametunnistusega valiksin ja keda soovitada tahaks. See aga ei tähenda, et ma veel enne valimisi ei annaks nii positiivseid kui negatiivseid soovitusi nii Harju- ja Raplamaa kui ka teiste ringkondade kandidaatide kohta.

Alustada tuleb kahjuks negatiivsest otsast. Palun mitte hääletada reformierakondlase Kalev Lillo poolt. Paadunudki oravate poolehoidja leiab kindlasti viisakama kandidaadi.

Miks ma siis Lillo peale pahane olen? Leidsin oma postkastist tema reklaamivoldiku, ehkki kastis on selgelt nähtaval reklaame keelav Eesti Posti kleeps. Järelikult satus voldik sinna mu selgelt väljaöeldud tahtmist eirates.

Mulle on täiesti savi, kes voldiku mu kastisse konkreetselt paigutas. Igatahes tegutses ta Kalev Lillo huvides ja tal paratamatult pidi olema just Kalev Lillo antud ülesanne ja volitus mind tülitada. Ehkki kleebis formaalselt on Eesti Posti jaoks paigutatud, peab üks mõtlev inimene sellest suutma järeldada, et ma ei soovi oma postkastis mingisugust tellimata reklaami näha ja mu soovi alla käib ka igasugune valimisreklaam. Kui kandidaadi asjapulgad mõelda ei suuda ja kandidaat ise ei suuda neid kodanike austamises nõustada, ei vääri selline kandidaat kohta Eesti Riigikogus.

Olgu seesinane ühtlasi hoiatuseks kõigile kandidaatidele ja erakondadele, kes mind ehk veel soovimata reklaamiga tülitavad, et ma kavatsen nende nimed siin samas avaldada koos tungiva soovitusega neid mitte valida.

8 kommentaari to "Soovitan Kalev Lillot mitte valida"

Huvitav, minu postksti pole midagi tulnud 😦
Pole kleepsu peal ega midagi… Täiesti hääleõiguslik kodanik olen.

Ka minu postkast on valimisreklaamirämpsust puutumata jäänud. Mis näitab, et ka Paldiski linna sees varieerub postkastide reostamine oluliselt.

Ma kipun kahtlustama, et see on majasisene värk. Trepikoja uks on meil lukustatub ja reklaam ilmus samal päeval kui ühistu arve. Tavareklaami pole seejärel saanud kui kleepsu paigutasin ehk postiljoni ei maksa kahtlustada. Mis jällegi põhjendab Kallot mitte valida, sest minu silmis kandidaat isiklikult vastutab oma reklaami ja selle levitamise asjaolude eest. See on kuulus poliitiline vastutus, mille kandmiseks ongi praegu õige aeg.

Vara hõiskasin. Täna oli see roppus ka meie postkasti ilmunud, hoolimata, et postkastil on koguni 2 keelusilti.

Ühest peaks tegelikult täiesti piisama. Mis siis, et Eesti Posti oma, sõnum ju selge ja pole kuidagi EP’ni piiratud. Ei saa ju eeldada, et iga võimaliku risustaja jaoks peaks omaette silt olema. Selleks jääb postkasti pinnast väheseks.

[…] soeses Kalev Lillo juhtumiga lubatud sai, edastan siinkohal järjekordsed täheldused poliitikutest, keda valida oleks nõme. […]

[…] olen ma ainult negatiivseid valimissoovitusi edastanud ja päris ilma nendeta ei saa praegugi. Katsun siiski mõnede heade […]

[…] reformarite toetatud ja siin agaralt spämmitud Kalev Lillot valis 46 linnakodanikku. Oravatest Ainult Ansip ise sai rohkem hääli ja temagi mitte […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
