Larko peegel

Aidake rumalat Thunderbirdiga!

Posted on: 13 01 2011

Selle probleemi olen küll vähemalt üks kord varem edukalt lahendanud, kuid paraku tookord lahendust üles ei märgistanud. Kuidas ikkagi saab Thunderbirdi postkastile selgeks teha, et ma tahan kellaaegu 24-tundistes tsüklides näha, mitte aga AM ja PM 12 tunni tsüklides? Silm ei seleta ega pea jaga, et niisugust valikut oleks kusagil teha ja config editoris ka ei leia midagi, millega saaks seadistust muuta.

Probleem ilmnes üleminekul Ubuntu 10.4:lt versioonile 10.10. Muidugi pisiasi, aga ärritab silma sellegi poolest.

Igavene au ja kiitus, kui keegi saab mind aidata.

7 kommentaari to "Aidake rumalat Thunderbirdiga!"

Minu Windowsi all jooksvas Thunderbirdis pole ühtki kuupäeva formaadi muutmise kohta. Küllap ta kasutab neid seadeid, mis ma Control Paneli kaudu kogu arvutile ette öelnud olen.
http://kb.mozillazine.org/Date_display_format

Kogu arvuti näitab mul ilusti 24 tunni kella. Samuti on meilide päises (View/Message Source) täitsa normaalne aeg. Ainult inboxi vaates on ameerikapärane 12 tunni süsteem, millest tahaks lahti saada.

Leidsin ka Aarne antud lingi, seal peaks vastus olema…

Paraku mina seda sealt ei leia. Küll aga nii mõndagi muud kasulikku 🙂

@Larko: kuupäev tuleb lokaadist, st Su arvuti kell võib küll 24h vormingus olla aga kui lokaat on jänkide oma, siis tuleb thundebirdi ikka AM ja PM. Sea oma lokaat õigeks.

Aarne poolt viidatud lehel on õpetus, kuidas seda käsurealt teha. Graafiliselt teed “Menüü -> süsteemi seadistused” ning sealt leiad nupu “Riik/regioon ja keel”. Kohe esimesel kaardil on all servas nupp “süsteemi keel”. Sealt sätid endale “Eesti Keele” ja voilaa 🙂

hmm… paistab, et piisab ka kohaliku kasutaja lokaadi muutmisest, ahjaa peale lokaadi muutmist on vaja korra välja ja sisse logida

Suur tänu, Hillar (Aarne ja Allar samuti). See tegi küll asja ära.

Teisest küljest on mul veidi kahju, sest olen oma süsteemi järjekindlalt ingliskeelsena hoidnud, kuna nii on probleemide korral lihtsam guugeldada. Enamus kasulikust abimaterjalist on ikka veebis linqua francas. Aga jälle saab kas või siin samas näha, et abi osutatakse ka maakeeli 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
