Larko peegel

Viimane krooniost

Posted on: 8 01 2011

Sai küll vahepeal nii sulas kui kaardiga eurodes arveldatud, aga selles midagi väga erilist ei leia. Olen ju üheksa aastat juba eurodes küll suuremaid, küll väiksemaid asju kinni maksnud, sest üks eurole üleminek juba edukalt üle elatud. Täna aga tegin oma viimase sisseostu kroonide eest.

Viimane krooniost

Seda pole mul enam täpselt meeles, milline võis mu esimene krooniost aastal 1992 olla. Tõenäoliselt oli see õlu, aga selle kohta pead pandiks ei pane.  Saagu siis vähemalt viimane siia jäädvustatud: 30 grammi lahtist tubakat Red & White 28 krooni eest.

Arusaadavalt vaatas mind müüja veidi pahuralt kui talle kaheksa kahekroonist von Baeri ja 12 ühekroonist lagedale ladusin. Samas on kahe vääringuga tüli varsti niikuinii tema jaoks läbi. Mul aga polnud mingit mõtet sellist kogust 25 kilomeetri kaugusele panka tassida ja suveniiriks jätta ka ei tahtnud.

Teoreetiliselt võiks midagi veel ostmas käia, sest peale pihus olevate müntide vedeleb mul ringi ebamäärane kogus väiksemat metalli. Häda sunnil saaks ehk leiva- või saiapätsi hinna kokku kraapida, aga aitab juba sellest. Tore oli krooniga elada, kuid iga asi omal ajal.

Jää siis hüvasti, Eesti kroon! Võib-olla kunagi veel kohtume, kui eurol väga sitasti läheb. Pthui, pthui, pthui ja pipart mulle keele peale!

Sildid: ,

2 Vastust to "Viimane krooniost"

ähhh… oleks võinud siis ikka midagi mälestuseks osta😉

Leivapäts on ikkagi kasulik ära süüa. Suitsetamise kasulikus on mõistagi vaieldav, kuid minu jaoks on tubakas samuti koheseks tarmimiseks mõeldud. Mälestuseks aga jäid mõned mündid, mida mul juba niigi on erinevatest maadest ja erinevatelt aegadelt üks paras kogus olemas.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
