Larko peegel

Fotojaht jääb ära

Posted on: 22 12 2010

Fotojahi logoPiilusin orienteeruvalt eelseisvaid fotojahi teemasid ja jõudsin järeldusele, et seal järgneva nelja kuu jooksul pole ühtegi sellist, mida pildistada tahaks. Ka ei ole mu vanakraamis midagi niisugust, mida nende rubriikide alla sokutada saaks. Seega jääb fotojahil käimine mõneks ajaks ära.

6 kommentaari to "Fotojaht jääb ära"

Võib olla tuleb ikka inspiratsioon peale. Mul on ka vahel tunne olnud, et pole isu ega oskust ega viitsimist mõne teemaga tegeleda, kuid olen vist liialt sellest fotojahi pisikust nakatatud 😀

Ega midagi välistada ei saa, kuid vähemalt esialgu isegi ei mõtle jahtimisest. Eks ma kevadel vaatan edasi kui mitte varem mõni teema silma ei torka.

Larko, mis oleks teema, mida sa pildistaksid? Raha? See on ju just sulle, ajad seda mööda maailma taga, jahid seda. Kas see pole siis mingi teema mis just sulle oleks. P? sinna alla võib ju teab mida leida. 1 m? sõna mille sees on 1 m? hommik? Sa nüüd paned küll pada. Ei nõustu absoluutselt selle väitega, et pole 4 kuu jooksul ühtegi teemat, mis pildistama ajaks.
Roostes? Juured? Minu arust tulevad nüüd just teemad, mida lihtne pildistada.

Kindlasti on seal teemasid, mida saaksin pildistada, aga selliseid just mitte, mis suisa pildistama kutsuksid. Pimedal aastaajal on loovmõtlemine juba niigi piiratud ressurss. Aprillikuus juba valgust rohkem, eks siis ka fotomõted kergemini pähe kargavad. Foto on ju valgusega seotud nähtus. Seniks aga pildistan ilma jahita, kui üldse.

Mis rahasse puutub, oleksin hea meelega sootuks ilma rahata kui see võimalik oleks. Seda peab olema kas nii vähe, et otsad parajasti kokku saada või nii palju, et säherdusest pole vaja üldse mõelda.

Nonii. Fotojahi teema all ei läinud mu komm läbi. Tahtsin öelda, et olin kurb, aga sain aru. Kui pole seda sädet, siis pole. Möttetu on teha linnukese pärast.
Raha kohta öeldut soovitasin köigile lausa raamida ja seinale panna.
Yldse oli väga elegantne vastus.

PS. Ja loodan väga, et vötad varsti siiski osa. Osavötu pärast, terase silma pärast ja loomupärase sönalise elegantsi pärast 🙂

Sedapuhku pole mu spämmifilter küll süüdi, kuna seal pole hetkel ühtegi ärafiltreeritud kommentaari. Küll aga olen mõningates toimingutes pisivigasid pärast seda tuvastanud kui blogi välimust vahetasin. Seega olen kõigile häiretele tähelepanu juhtimise eest tänulik, kuna see aitab mul põhjuseid ja tagajärgi omavahel kaaluda ning võib-olla lahendusi leida.

Eks me näeme, mis edasi saab. Mitte kunagi pole kasulik “mitte kunagi” öelda 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
