Larko peegel

Hommikupoolik Keila linnas

Posted on: 3 11 2010

Keila linna olin kuni eelmise nädala kolmapäiväni põgusalt nii palju näinud kui mööda sõitva rongi aknast näha saab. Ise linnas aga käisin päriselt esmakordselt elus kolmapäeval, sest mu krooniaja algusest saadik kogutud sendihunnik tahtis pangaarvele deponeerimist. See oligi mu põhiline ettevalmistus euroraha tulekuks.

Keilast olen positiivselt üllatatud. Ei oleks uskunudki, et see linnake nii kena ja ilus on. Tegin oma kiirmuljetest pisikese videokoostise. Pildikesi Keilast avaldasin samuti GO Maailma blogikeskkonnas.

Sildid: ,

9 kommentaari to "Hommikupoolik Keila linnas"

Krt, peaks ka sendid eurosentideks taguma. Aitäh meelde tuletamast:)

Just praegu tasub minna, sest kontorites pole veel järjekordi. Keila kontoris abistas lahkelt kena pangaproua mul mündiautomaadi juures talitada. Münte oli mul peaaegu üheliitrine purk täis väärtuses 331 EEK ehk umbes täpselt 20 €.

Keila om peris mõnus linnake jah, provva ja nuurherra Hulkuriga satume esiki sinna mitu korda aastas, Keila Päevale ntx. Teinekord kyll mõtleme, et mida me sinna är oleme kaotand, a’ lähme ikke – hulkurite värk 😀
Indä myndid piäss kah vahetama, kipubki teisi suht ruttu kogunema – eelmine kord saime mingid 1100-1200 eeku…

Muusääs, kyssa: millega käesolev video kokku om monteeritet?

Häbi tunnistada, aga ikka Windows Movie Makeriga. Pole veel Kino ega teiste Linuxis jooksvate editoritega sinapeale saanud.

Kinoga es tasugi mässata. Täiesti ebaloogiline proge.
Isi pruugin viimasel a’al kiiresti arenevat OpenShoti.
Kiikasin muidex ka sinna Go Maailma viite takka – ja tulli miilde indä tähelepanek säälgi äämainimist leidnd Keila kerko asjus 😀
http://hulkur.pri.ee/?p=5603

Tänan vihjamast! Paraku läks mul OpenShoti installimine vett vedama. Sellisel jumalavallatul kellaajal ei jaksa uurida, milles asi. Eks katsun probleemi värskema peaga lahendada.

Igati vahva film. Tubli oled.

Noh, kui videos midagi head peaks olema, on selles vast ilus Keila linn rohkem süüdi kui mina 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.