Larko peegel

Mõnitavad raisad

Posted on: 31 10 2010

Äsja helises mu uksekell. Teate, seda tüüpi telefonivärk, millega saab korterisse helistada et korteriomanik maja välisukse lahti teeks. Kusjuures heliseb see telefon üpris inetu häälega.

Kui ma toru võtsin, kostis sealt lapsehääl, mis midagi vene keeles rääkis. Mida tal öelda oli, ei tea, kuna mu vene keele oskused on nullilähedased. Kuulda oli sellegipoolest, et laps naeru kinni hoidis, järelikult ei saanud see midagi viisakat ja asjalikku olla.

Sellist naljanumbrit pole mul kunagi varem ette tulnud. Küll on keegi minu korterisse näpuvea tõttu kogemata helistanud ja jätnud selle eest vabandamata, kuid see pole ju päris pahatahtlik. Lihtsalt inimlik eksitus.

Lapsed on mõistagi lapsed, aga niisugust mõnitamist ma küll kaua sallida ei kavatse, kui peaks veel korduma. Oleks mõistagi huvitav teada saada, kas helistati suvalisele numbrile või teadlikult just mulle. Kurat, et ma seda vene keelt ei jaga, jutu sisus oleks ehk selle kohta vihje olnud.

8 kommentaari to "Mõnitavad raisad"

Halloween, trick or treat, madafakaa… 😉

Vat, selle peale ma ei tulnudki! Mardi või Katri jooksjatest oleks aru saanud aga seesinane Halloveini pole ju mitte eesti ega vene püha.

halloo, vein!
see on ilus nimi ja selline püha sobib kõigile rahvatsele. 😉

Tähistatagu minugi poolest! Lihtsalt ei ootanud, et seda siin tehtaks ja kohe esialgu ei tulnud seos pühaga pähegi.

Tartus, kui veel Annelinnas elasin tehti korra-paar sama pulli. Lülitasin silent’i peale – sõbrad helistasid niiehknaa kogaeg ette kui tulid ning silent modes ei ole helin mitte päris maha keeratud vaid nii et hästi vaikses korteris ikkagi midagi kuuleb – kui õhtul ühistu esimees või keegi huvi peaks tundma.

Ma kardan, et sellisel juhul ajaksin segi naabrite uksekellad enda omaga. Siia nimelt õrnavõitu seinte läbi teinekord naabri helin vaikselt kostab.

Ehk oli tõesti halloveiniga seotud, kuna pole see pull kordunud. Kui peaks, mõtlen kindlasti midagi välja.

Hilinenult kommenteeriks oma esimest kommentaari, et ka mina ei tulnud tol päeval selle peale kohe st. ma mõtlesin, et miks küll võiks keegi kella lasta sinu ukse taga ja siis välgatas!

Sest tegelikult näiteks mina ei ava üldse uksi võõrastele, isegi kui uksekell heliseb, mul on mobiil ja tuttavad lambist külla ei tule. Elan lasnamäel 😛

Ega minagi kindlasti võõrastele lahti ei tee. Ja vähem veel kui nad ei suuda sellises keeles rääkida, millest ma aru saan.

Komme poleks mul niikuinii olnud kui oleksin Halloveini seose taibanud. Tegelikult arvan küll, et piisab kahest sandipühast novembrikuul. Kultuuri üleilmastumises pole ise eneses suurt vigagi,kuid just selle püha plahvatuslik levimine üle maailma mulle eriti ei meeldi.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.