Larko peegel

Armastavad kartulid

Posted on: 31 10 2010

Fotojahi logoMinevikus sorida pole ilus. Sellepärast tekitas mulle fotojahi armastuse teema parajasti peamurdmist. Vanavaras oleks teemaga otseselt seonduvaid pilte kuhjaga, kuid neid siin avaldada mitte mingil juhul ei taha.

Hädapärase lahenduse leidsin sellegipoolest oma enese köögist. Seal torkas mul üks armunud paarike silma. Palun väga: armastavad kartulid.

Edit: Vuuduu kommentaar tuletas mulle meelde klassikalist armastuslaulu, mille siia jahiväliselt lisan:

17 kommentaari to "Armastavad kartulid"

Kena paarike 😀

Õhtusöök 😀
Ei mingit armastust .. no ma ei tea.. 😛

aa… selline ta siis ongi.. see armastus…
Aitäh!

just see see armastus ongi! hellus, lähedus ja hoolimine kuni lõpuni – kastrulisse minekuni..

muhe paksukestepaarike!

Öige Larko, igayks vöib keelduda isiklikule pinnale lubamast… täie teadlikkuse ja öigusega. Ei pea isegi deklareerima A olemasolu vöi puudumist, oma asi. Ja ei pea ka teistele nina peale kirjutama, mis on mis ja kas yldse on olemas.
Kartulid lahendavad teema täpselt sama hästi kui ykstaspuha missugused kaks muud eset, olgu nad s…st, savist vöi j….m-st; vöi hoopis maasikavahust (mulle kuidagi ei meenu pilasalm, millest täpselt on tehtud väiksed poisid ja tydrukud) :))

Öige Larko, igayks vöib keelduda isiklikule pinnale lubamast… täie teadlikkuse ja öigusega. Ei pea isegi deklareerima A olemasolu vöi puudumist, oma asi. Ja ei pea ka teistele nina peale kirjutama, mis on mis ja kas yldse on olemas.
Kartulid lahendavad teema täpselt sama hästi kui ykstaspuha missugused kaks muud eset, olgu nad s…st, savist vöi j….m-st; vöi hoopis maasikavahust (mulle kuidagi ei meenu pilasalm, millest täpselt on tehtud need väiksed poisid ja tydrukud) :))

kui mu komm nyyd 2 x tuli, siis sellepärast, et ei ilmunud nähtavale…

nüüd peab ainult välja selgitama kumb neist on emane ja kumb isane vöi on nad… homogeensed. Räsänen neid vaadates saaks korraliku shoki ja ei julgeks enam kartuleid süüagi. fui fui… 😀

lahe leid igatahes, alguses on nad teineteisest joobunud, siis villitakse nad viinaks ja joobutakse neist, on teine tõlgendus asjale.

Räsänen on küll üks viimastest inimestest, keda mul tuleks pähe söömaajale kutsuda.

Võib-olla ma kunagi õpin puskariajamise selgeks aga seni ARMASTAN keedu- ja praekartuleid ja kartuliputru.

@vuuduu:

Millegipärast segas Akismet vahele ja liigitas Su kommentaari spämmiks. Edastasin talle selle eest noomituse ja tegin korralduse Su edasised kommentaarid heaks kiita. Duplikaadi kustutasin käsitsi.

Vabandan ebamugavuse pärast.

Nyit nakse kummitama yits kunagine Exoduse lugu:

There’s no separation
Total annihilation
Crushing through creation
‘Til death do us part!

@Larko ja Sinu Akismet
Oled kövasti minuga vaeva näinud, aga ega Sa köiki WordPressi mehi kah karjatama saa hakata minu koha pealt. Kas oli siis söna “vuuduu” see pöhjus?
Ometi tegin meelega uu-dega, et poleks yks-yhele, aga näe ikka tunneb nöiakraami ära:)
Eks ma pean uue aliase välja mötlema…

Vaevalt on asi selles. Akismet teeb üldjuhul oma põhitöö väga hästi ära ehk siis püüab spämmi kinni ja laseb asjalikud kommentaarid läbi. Mõnel üksikul ja haruldasel korral ta siiski mõlemas eksib, kuid võtab mu noomitustest kuulda. Põhjuseid kinnipidamisele ta kahjuks teada ei anna. Võib-olla on keegi Sulle lähedasest IP-aadressist kunagi spämminud või midagi sarnast.

Akismet on kõigis WordPress.com’i majutatud blogides ja põhiseadmed on kõigil ühesed. Mis aga puudutab keelatud sõnu, saan ma neid ise filtrisse lisada ja sel juhul läheb kommentaar juba otsemaid kommide surnuaeda, mitte ei ladustu spämmi sisse. Seda võimalust olen väga säästlikult kasutanud, peamiselt on mul seal ühe tuntud arstirohu nimega seonduvaid sõnu, mida spämmärid sageli promovad 🙂

Kui sa pole neid nahka pistnud, siis eeloleval suvel saad hulga rohkem tuhleid…
😀

Ilus. Ja tõi mulle kohe meelde Ingverimehikese – väga tähtsa tegelase Maren Ade armastusfilmis “Kõik teised” (“Alle anderen”, 2009).

@ A.I.V.O.:

Pole küll kartulipaljundamise ekspert, kuid mulle on jäänud mullje nagu peaks nad selleks ikka mulda panema. Et ma aga täna tassisin turult kotitäie kartuleid, pole just mullameetodil ilmutatud kartulid hetkel väga prioriteetsed. Arvan, et hiljemalt homme satub see paarikene potti.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
