Larko peegel

Täiendavad pöörded

Posted on: 26 09 2010

Fotojahi logoKui ma oma pööripäevase sissekande takkajärgi ühtlasi fotojahi sissekandeks kuulutasin, arvasid mõned kommenteerijad, et niisugune laiskus on lubamatu. Ehkki olen endiselt seisukohal, et laiskus on kunstiline voorus, otsustasin täiendava postitusega lagedale tulla. Õue peale siiski ei läinud, kuna seal täna koledalt jahe ilm oli.

Tegin ühe värske tubase pildi juurde ja skänneri abil pöördusin vanavara poole et teine pildike kätte saada.

Pläru keeramine

Plärumasina rulle tuleb enese poole pöörata ja ongi kodus meisderdet suits valmis.

Tarvas

Tarvas on oma valvsa pilgu Rakvere linna poole pööranud. Eks ta linnarahvast perekond Tiesenhauseni omavoli eest kaitseb.

4 Vastust to "Täiendavad pöörded"

Tarvas on tarvas, aga plärumasin on küll miskit väga uut minu jaoks.

Niisugust kasutasin ma juba 1960nendatel. Siis küll isa jaoks, alles hiljem enda tarvis🙂

Plärumasin on minu jaoks uudis🙂 Tegelikult on suitsetamine üldse asi, mida olen siiani ainult kõrvalt jälginud. Ei ole mul veel seda pööret käinud, et ise suitsu ette paneks😀

42-aastasele kogemusele toetudes soovitan siiralt samas vaimus jätkata!

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
