Larko peegel

Proovisin reisiblogimist

Posted on: 18 09 2010

Sai veidi GO Maailma blogikeskkonnas reisiblogijana kätt proovitud. Konkursile pigem ei mõelnudki, ent kuna moderaator arvas heaks mu avapostituse ka konkursikategoorias avaldada, las ta siis seal on. Visbysse pole mul suurt isu sõita isegi koos Tätte ja Matverega ja punktide kogumise mõttes olen niikuinii hiljaks jäänud. Selleks et poolthääli ja kommentaare koguda tulnuks sootuks varem pihta hakata.

Mul oli hoopis reaalsem eesmärk. Kui nimelt jaksu ja viitsimist reisiteemaliste kirjutiste avaldamiseks edasi jätkub, pole mul boonuspunktide saamise vastu midagi. Niikuinii on mul kavas Soomes käia ja Lätti tahaks ka uuesti väisata. Kui seda punktide eest pisut soodsamalt teha saab, pole seal hullu midagi.

Ehkki ma viimasel ajal olen üsna paikseks jäänud, – vananemise asi teadupärast – olen pikade aastate jooksul erinevates Euroopa nurkades ringi hulkunud nii et seda vähegi pole. Öeldakse ju, et noorena tuleb nõnda elada, et vanast peast on mida meenutada. See pole tähtis, kas ma oma meenutusi siin või seal ilmutan. Ise enesele  ühekroonilisi punkte anda ei saa ehk võtan need parem sealt, kus neid käepärast.

Nii siis ilmutasingi GO Maailma juures vahemerelise jutustuse tormilisest sõidust Kreeka saarestikus. Uued lood järgnevad kui see peaks mulle meelepärane olema.

2 kommentaari to "Proovisin reisiblogimist"

[…] mujal, ajaveebindus, õlu | Lisa kommentaar Sildid: reisimine, sotsiaalne meedia Nagu varem juba mainitud, proovisin järele, kuidas tundub GO Maailma blogikeskkonnas reisimise teemalisi sissekandeid […]

[…] blogikeskkonnas et blogimise eest punkte koguda ja hiljem need reisimiseks kasutada. Sellest juba kirjutasin septembris kui GoMaailma reisiblogi esmakordselt üles […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
