Larko peegel

Silmarõõm

Posted on: 15 07 2010

Nii on siis meie maja eest tellingud maha võetud ja kapitaalremont paistab sedapuhku möödas olema. Sellest tulenevalt saan ka merepoolse toa akent lahti hoida, mille üle mul praeguse palavuse puhul üpris hea meel on. Enam ei pruugi ka  kardinaid väga rängelt aknal ees hoida, kuna enam pole karta, et keegi uudishimulik remonditööline selle vastu huvi ilmutaks, millega ma oma töölaua juures aega sisustan.

Sellega seoses avanevad mulle endale samuti vaateväljad vastasmaja poole. Mõningaid üleaedseid hakan juba näo ja akna järgi ära tundma. Ega ma neid eriti ei spioneeri, kuid paratamatult jääb teinekord üks või teine silma ette. Nagu näiteks see tädikene, kelle akna juures ma pidevalt tuvikesi ja vareseid näinud olen. Ennem aru ei saanudki, miks nad seal passivad kui juhtusin nägema, et tädi neid paar-kolm korda päevas leivamurudega kostitab. Nagu meil siin linde juba niigi ülearu ei oleks.

Aga mitte ei tahtnud ma lindude toitmisest kirjutada. Nimetasin linnusõbrast tädi ainult sellepärast, et juhtusin täna tema alumisel korrusel asuva korteri aknale pilgu viskama. Seal nägin ma avatud akna all suitsu tegemas ühte väga ilusat ja täiuslike vormidega naisterahvast, nii umbes 25-30 aasta vanuses.

Tedagi ei tahtnud ma kuidagi spioneerida aga mis ma sellele parata saan, et nii kui oma pilgu arvutiekraanist ülevale tõstan, ongi tema aken mul silme all. Viis korda olen teda täna akna all suitsetamas tuvastanud. Kolmel korral kõigest rinnahoidja väel, no palavuse värk ikka. Lõuna ajal oli tal kerge kleidikene seljas, järsku oli poes või kusagil mujal linna peal ära käinud.

No ma tean muidugi, et ei tohiks ennast umbes 25 aastat nooremaid naisi niiviisi piiluda. Aga mis sa patuhing ikkagi tegema pead, kui niisugune silmarõõm äkitsalt vaatevälja ilmub? Kas ma siis peaksin kardina ette tõmbama ja tegema nägu, et pole mitte midagi näinud ega kuulnud?

Pealegi asub vastasmaja ja kõnealuse daami aken just sedavõrd kaugel, et mu silm suudab hädavaevu seletada, et vaatamisväärsuseid justkui oleks, aga üksikasjad jäävad sellegi poolest saladuseks. Ka oma seebikarbiga ei suuda nii kaugelt arusaadavalt pildistada. Jah, häbi tunnistada, et seda sai küll proovitud🙂

Rootsis, Norras või Soomes ei julgeks ma niisugust ajaveebisissekannet postitadagi. Kui mind selle eest just paragrahvi alla ei pandaks, saaksin vähemalt ajaveebinduses sovinismi eest korralikult peksta. Põhjamaade värk, selline.

Üldiselt mulle naabrite tegemised korda ei lähe. Kui nemad mind ei sega, ei sega ka ise neid. On see siis nii suur patt kui pakutud silmarõõmu kogemata nautima satun?

Ah soo! Tundub nagu tuleks mul suits just praegu ette panna. Vastasmaja alumise korruse akna juures vist miski või keegi liikus😛

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
