Larko peegel

STV vastus

Posted on: 10 07 2010

Eelmise nädala reedel käratasin STV’le veebiühenduse katkestuste tõttu. Vastus laekus mulle kolmapäeval kell 10.25, seega peaaegu et 5 ööpäeva ja 3 tööpäeva pärast reklamatsiooni läkitamist. Leian, et reageerimine läks väga aeglaselt. Sellest oleks veel aru saanud kui vastatud oleks esmaspäeval tööaja raames, kuid kolmapäevani venitamine on ISP jaoks lubamatu.

Mis aga vastuse sisu puudutab, on see igatipidi otsekohane. Hakatuseks nõnda:

Tervist,
Lugupeetud Klient

Ajavahemikul 02.07.2010 oli tõepoolest STV poolne seadmerike, mis oli tingitud elektritoite puudumisest ühes STV võrgusõlmes. Samal päeval peale lõunat rike oli kõrvaldatud.

Vähemalt sain põhjuse teada. Selle üle ei viitsi nuriseda, et mu ees- ega perekonnanimi ei ole Klient. Kumbki on operaatoril teada aga ju nendele selles osas inimlik eksitus juhtus. Kui juba suure algustähega Kliendist lugu peetakse, peab järelikult niisugune ees- või perekonnanimi kusagil mu lepingu juures olema. Palun siiski vääratuse võimaluse korral ära parandada!

Edasi läheb juba pisut konarlikuks. Tsiteeritakse mulle lepingutingimusi:

4.7. Operaator on kohustatud kõrvaldama võrgu ja üüriseadme rikke kahe (2) tööpaeva jooksul rikketeate saamise päevale järgnevast tööpaevast arvates

Nii seisab tõepoolest lepingus, kuid küsida võib, kas seda saab enam mõõdukaks ja vastuvõetavaks tingimuseks pidada. Kui näiteks peaks (jumal paraku) mõni äpardus reede õhtul juhtuma, saaks ISP väita, et sai sellest alles esmaspäeva hommikul teada. Siis oleks tal kuni kolmapäeva õhtuni aega viga ära parandada ja nii mina kui ka härra või proua Klient peaksime viis ööpäeva ilma veebita olema. No andke andeks aga tänapäeva tingimustes niisugune asi enam läbi ei lähe!

Viisakas lõpetus on muidugi ka sees:

Tulevikus püüame selliseid olukordi vältida. Vabandame tekitatud ebamugavuste pärast

No seda on mul tõesti rõõm kuulda, et jama kordumist välditakse! Ma soovin sellele püüdlusele täiest südamest edu.

Olgu veel siinkohal rõhutatud, et olen STV teenuse kvaliteediga täiesti rahul! Kui käesolev intsident välja arvata, töötab ühendus stabiilselt ja tegelik kiirus vastab kirjas olevale, vahepeal seda isegi ületab. ISP vahetamisele praegu põhjust ei näe, küll aga võiks tagasisidele reageerimise kiirusele ja kvaliteedile tähelepanu pöörata.

Advertisements
Sildid:

Räägi kaasa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
%d bloggers like this: