Larko peegel

Avatud reklamatsioon STV’le

Posted on: 2 07 2010

Kuna pole 7 tunni jooksul oma tagasisidele vastust saanud (vaatamata sellele, et täna reede on), avalikustan tagasiside, mis sai täna STV’le katkendliku veebiühenduse tõttu saadetud.

Mul on olnud STV veebiühendus Paldiskis juba peale kolme kuu ja üldiselt olen teenusega üsnagi rahul. Viimase ööpäeva jooksul on siiski juhtunud asju, mida minu arvates juhtuda ei tohiks. Ühendus on hakanud katki minema!

Ma saan aru kui näiteks ühe aasta jooksul juhtub kolm (3) veebiühenduse katkestust, kuid sellest ma aru ei saa, kuidas seda võib ühe ööpäeva jooksul kolm (3) korda ette tulla. Eile (1.7.2010) täpselt kell 3.00 katkes ühendus. Kontrollisin loomulikult kõik juhtmed ja püüdsin kahe (2) arvutiga (1 Win XP ja 1 Ubuntu 9.10 opsyssiga, mida kumbagi igapäevselt kasutan) veebiga ühenduda. Kella neljani (4.00) see ei õnnestunud, misjärel löin käega ja läksin magama.

Hommikul töötas ühendus jälle normaalselt kuni umbes kella kolme-neljani (15.00-16.00). Katkestuse täpset kellaaega kahjuks ei fikseerinud, kuid peaks ta olema nimetet vahemikus. See aga õnneks möödus vähem kui veerandtunniga.

Nüüd jälle täna (2.7.2010) hommikul läks ühendus kell pool neli (3.30) katki. Käesolevat kirjutan off line seisundis ja saan Teile ühenduse taastumise kohta midagi täpsemat öelda siis kui ta (loodetavalt) taastub. Mida ruttem seda parem, muidugi!

Leian, et siin on juba liiga palju lubamatut liiga lühikese aja sees juhtunud. Et meil praegu on kuuvahetus käes, on ka Teie järjekordset arvet peadselt oodata. Oma arved olen seni regulaarselt tasunud ja kavatsen seda ka edasi teha. Selleks aga oleks ka vaja, et tasutud teenus laitamatult töötab.

P.S Kell 4.56 ühendus taastunud ei ole. See on lubamatu pikk aeg! Praegu aga lähen magama.

P.S.S. Ühendus polnud taastunud ka hommikul kell 9 ega ole taastunud kl. 12.50. See on juba pretsedenditu ja mõistagi häbiväärne!

P.S.S.S. Ühendus taastus 2.7.2010 kl 13.29 ehk oli siis maas koguni 10 tundi!

Nüüd aga minu küsimused:

1. Mis on katkestuste põhjuseks?

2. Mida kavatsete ette võtta, et asi ei korduks?

3. Mida kavatsete ette võtta mu usalduse taastamiseks ja selleks, et meie seni hea kliendisuhe võiks jätkuda?

Palun arvestada, et käesolev kiri ja Teie vastus võivad ilmuda Internetis ja/või trükiajakirjanduses. Samuti leiab Internetis/trükiajakirjanduses mainimist kui ma ei peaks Teilt rahuldavat vastust saama.

Sildid:

6 Vastust to "Avatud reklamatsioon STV’le"

Ma vaatan, et sa oled optimist. Siinmail on see alati pisike ime kui keegi samal päeval vastata suvatseb.

Seda ma muidugi tean aga kirja avalikustamisel on ka pedagoogiline mõte🙂

Ja miks avalikustamine STVd huvitama peaks? Niivõrd kui mina aastate vältel selle firmaga suhelnud olen, ei jää muljet, et nad sellest keelestki aru saaksid.

Rääkimata nukrast tõsiasjast, et kui Eestis tuleb valida internetipakkujat, siis võta yks ja viska teist. Kõigi pakutav on õnneks enamasti korras, aga probleemid on yldiselt siiski kliendi mure. Nii et konkurents neist yhtki kyll ei ohusta.

Inglise keeles on väljend “bad news travels fast”. Oma mõjuvõimsust ma muidugi üle ei hinda, kuid täitsa nullis ta siiski ei ole. Miks STV’d huvitama peaks? Huvitas seekord, kui nendele asja eest kiitust avaldasin. Kui praegu ei huvita, pole ma ka midagi kaotanud. Tegelikult tahaksin asjaliku vastuse saada.

Su kirja viimase lõigu võtan ma kasutusele.🙂
Ma loodan ja usun, et see võib mõne asutuse juures väga mõjuvõimas olla.

[…] 10 07 2010, 2:19 | Posted in internet | Lisa kommentaar Sildid: stv Eelmise nädala reedel käratasin STV’le veebiühenduse katkestuste tõttu. Vastus laekus mulle kolmapäeval kell 10.25, seega […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
