Larko peegel

Laske lastel tulla minu juurde

Posted on: 9 05 2010

Fotojahi logoPiibli järgi olevat ise Jeesus õelnud järgmist: “Laske väikestel lastel tulla minu juurde. Ärge keelake neid”. Tänapäeval vast keegi nii ütelda ei julgeks. Pedofiiliakartused seonduvad eelkõige kirikuisadega.

Kuigi mul on kriminaalregistri tõend (mida eelmine tööandja nõudis) et mind pole kunagi laste ahistamises isegi kahtlustet, ei julge ma tänase laste fotojahi saagiks ühegi konkreetse lapse nägu pakkuda. Endal neid ju ei ole ja võõraste laste või isegi sugulaste nägude näitamisel võidaks mind üsna karmi paragrahvi alla panna.

Teemaga haakuva ja enese jaoks ohutu pildi leidsin siiski üles. See pole kuigi vana, kõigest mõne nädala tagune ja pärineb siit kodulinnast: mereäärne laste mänguväljak.

8 Vastust to "Laske lastel tulla minu juurde"

No nii, nüüd ma kohe vaatan, äkki mul sõbranna laps seal mänguplatsil mängimas, kaeban ära,ja saad sildi selga 😉

Eks neid lapsi on jah ohutum kaugelt vaadata, kui ligi tulevad siis on alati oht, et pirisevad ja teevad püksi😛

Kui leiad pildilt ühegi äratuntava lapse, siis kaeba pealegi. Mul on sama pilt kuuekordse resolutsiooniga, aga ühtegi nägu seal ei tuvasta🙂

Tänapäeva värk, hea nime hoidmine eelkõige😀
Tegelikult oli esimene mõte seda pilti nähes “ammu pole karuselliga sõitnud”.
Tjah, tõepoolest..

Julmas või õigemini keeruliseks aetud maailmas ikka elame…

Millegipärast om mul tunne, et tuu pedofiilia teema om kudagi yle haibitet, et mõnelt pallu hullembalt problalt tähelepanu kõrvale juhtida… Huvitav, millelt täpsembalt?
Mdx, kui provva Hulkur lastehoiu kursustega alustas, nõuti talt sammamoodu krimiregistri tõendit.
Haiges ilmas elutseme… Haigete ametnikuhingede yhiskonnas.
Mina olen õnnex suht anarhistlise suundumusega ja mind es koti, mida mingi euro-tšinovnik arvab, kui ma terve karja latsi (meenus Karilatsi nimeline koht, vist Põlvamaal :D) yte pildi pääle pyian ja selle ka netti ylesse panen.

Ega seal ka mingit ohtu poleks olnud kui näiteks sel samal mänguplatsil kari lapsi mängimas olnuks. Mõned pildid mu arhiivides aga avaldamist ei kannata kas või seepärast, et ei viitsi hakata loa küsimisega jantima. Paljudel lastevanematel on niisugune arvamus, et nõustuvad küll ise enese ja oma laste pildistamisega aga ei taha sellest kuuldagi, et kaadrid ka veebis avaldataks. Siis juba kõlab küsimus, ega ma juhuslikult pervertne ei ole😛

Ohjah. Suhteline, exole.
Mdx, minu pojakest näidatasse täämba hilisõdagu (ja kolmaba ka millaski) ETV-s, a’ luba näitamisess om täitsa olemas ja niiehknaa poless miskit tolle vasta ka, kui näitavad😉 Poiss om ennegi TV-s esinend, talle suisa meeldib. Mindki mitu korda näidatud, kuigi ma mingi staar pole😀
http://etv.err.ee/index.php?0554321

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
