Larko peegel

Tänasida toimetusi ära viska homse varna

Posted on: 18 04 2010

Fotojahi logoSeekordne vanasõna fotojaht põhjustas mulle päris palju peamurdmist. Koguni nõnda palju, et eile õhtul kaalusin tõsiselt sellele käega lüüa. Siis tuvastasin, et mulle oli täna külla tulemas ema ja tütar, keda teemal “milline ema, selline tütar” ka pildistasin. Paraku ütles nii ema kui tütar piltide avalikustamisest kategooriliselt ära.

Mina ju kellegi nägusid sunniviisiliselt internetti üles ei riputa. Mingi austus peab ikka olema nagu ütleb Õnne tänava 13. maja põliselanik Allan Peterson. Ja nagu Allan edasi ütleb, see suur et on ju teisigi vanasõnu. Mul on remondijäägid veel homse varnas.

10 kommentaari to "Tänasida toimetusi ära viska homse varna"

Kus nad siis varnas on, ilusasti varna alla reas ju! 😀

Omme pean ikka pintsaku ja jope selga tõmbama 🙂

oh, kui tuttav pilt, kui tegemata tegemised aina homse varna jäävad 🙂

Ohh, see meenutab mulle, et minu akna- ja uksepalede tegemine on aina pooleli…ja aiandushooaeg on alanud (ma olen ametilt aednik ja hobiaednik ka), seega vist enne talve lootust neid lõpetada ei ole ka. Oeh.

Tänasida toimetusi ära viska homse varna… sest ülehomme on ju ka päev.
Kõik saab tehtud, kas kohe või veidi hiljem 🙂

Väga hea orv – saab jalge eest kõik viisakalt ära lükata

Jajaa…
Iga asi omal ajal, või natuke hiljem.
Ega töö jänes ole, et ära jookseb.
jne…
😀

Ennem öeldi, et iga asi omal ajal, Saare õlu igal ajal. Paraku pole säärasel kujul Saare õlut enam ammu olemas 😦

selle hunniku jättis sinna küll keegi kes küll remonti teeb aga pole osav koristaja 🙂

Õigus, tunnen teda hästi 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
