Larko peegel

Mis kurat siin toimub?

Posted on: 16 04 2010

Äsja hakasid mehed meie maja ette niisuguseid ehitisi püstitama:

Neid jätkub kogu majaesise ulatuses:

Ja juurdegi tuuakse veel:

Varsti hakavad siis ilmselt töömehed mu akna taga oma asju toimetama. Mis kurat siin ometi toimub ja kuidas see hakab mu elamist mõjutama? Mõjutama ta seda hakab, selles olen kindel.

Oleks kena kui Korteriühistu Pakri 6 võtaks vaevaks teavitada, milliste kannatustega ma pean arvestama.

4 Vastust to "Mis kurat siin toimub?"

Pakun välja, et kogu maja sein (välja arvatud aknad-uksed) kaetakse 10cm paksuse penoga (styroksi) ning krohvitakse üle.

Pipart keele peale! Mida ma siis teinud olen et niisugust jama ära teenida?

Uued rõdud on kõige tõenäolisem.

Kui mitte uued, siis võib-olla kaetakse rõdud rohelise plekkvoodriga nagu on maja teisel pool, sealhulgas mu enese rõdu. Eks elame näeme.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
