Larko peegel

Austatud härra Ilves

Posted on: 28 03 2010

Härra Vabariigi President!

Veidi rohkem kui 2 nädalat Teie juhitut riigis elava isikuna ei tohiks ma Teid kui lugupeetavat riigipead veel sellise asjaga tülitada. Aga tahtsin Teile, Härra President, teada anda, et mulle siin täitsa meeldib. Väga palju  meeldib.

Härra president, olete kunagi elanud peamisest venelastest koosnevas Eesti linnas, kus igaüks siiski saab aru, et omavaheline suhtlemine peab ikkagi eesti keeles käima? Ilmselt Teie ei ole elanud. Teie elulugu on ju minu omast veidi erinev.

Härra President, olete minust paar aastat vanem. Seega on Teil minust rohkem elukogemust ja geograafilise eluloo tõttu on Teil ka minust laiem silmaring. Seetõttu avaldas Teile Eesti rahvas usaldust üleeelmistel Europarlamendi valimistel ja avaldasid ka usaldust Eesti linnade ja valdade esindajad, kes Teid presidendiks valisid. Targasti valisid!

Mulle on seni antud võimalus Soome Vabariigi presidenti valida. Praegune president, proua Halonen, on ainus riigipea maailmas, keda isklikult tunnen. See au on mul olnud juba pea 40 aastat.

Eesti põhiseaduse autorid aga tegid nalja ja ei lubagi mul Teid tagasi valima tulla. Tahan siiski käesolevaga Paldiski linnavolinikele kindlaks teha, et  Toomas Hendrik Ilves on minu president. Kui peaks minu kui linnakodaniku arvamuses kahtlust tekkima.

Härra President, jään ustavaks Teie ja Eesti Vabariigi vastu. Kumbagi hindan kõrgelt!

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
