Larko peegel

Kaarejaht

Posted on: 12 03 2010

Fotojahi logoÜsna laisk fotojahiline nagu ma viimasel ajal olen, ei meeldi mulle kaugele mööda maad ja linna jahitabamusi otsima minna. Vahepeal ei viitsi isegi varasalves tuhnida, kus ikka peaaegu et igale teemale sobivat kraami võtta oleks.

Sedapuhku on jahirubriigiks kaar. Kui ma juhuslikult Helsingis viibiksin, ei pruugiks kaugemale kui järgmisele tänavanurgale kõndida ja Kontulankaare tänavasilti pildistada. Aga võta näpust, praegu ei pruugi isegi uksest väljuda. Ega mu Paldiski korter tea mis suur asi pole, kuid üks ukseavapealne laekaar on siin küll täiesti olemas:

17 kommentaari to "Kaarejaht"

Isiklik triumfikaar 🙂

Üsna hea kirjeldus! Kusjuures alles täna säherduse tuvastasin.

Kas mulle tundub või on kaare taga kaks Väga Tähtsat Toakest? 😀

Ukseaugukaar keskmisest pikematele meestele, et pea kaenlas teise tuppa ei peaks minema 😉

@kaamosrules Nende tähtsus on suisa elementaarne 🙂

natuke mõtlemist ja kaarele maalingud ka peale 🙂

Pole ette nähtud, kuna tegemata on umbes üks miljon vajalikumat asja.

.. eriti laisk 🙂

a ma tulen tõmban sinna vikervärvid peale 😛

Tänan lahke pakkumise eest! Arutame seda veidi hiljem 🙂

Hee, väegade tuttav stiil… sai esiki kunagist paar sellist tettu.

Tead, Hulkur, ma tahtsin Sulle võrukiili vastata, ep ei läinud korda. Mu link eesti ja võru konverteerimiseks on praegu Helsingis asuva arvuti peal salvestet. Toon tuu siia nii ruttu kui võimalik.

Aga asja oli mul ka. Kas soovitad selliseks jätta või üle värvida (nagu eelpool lugeda oli) või hoopis midagi muud?

Pildi päält es saa hästi kvaliteedile pihta, a’ soovitassin vähembaste servadega miskit ette võtta… Mingi painduv liist veerde?
Ja vikerkaaresess värvi’ – es olegi naa paha mõte 😀

Muidex, nood ussed tunduvad tutvas stiilis olevat – olen esiki todalaadi kortris elunend kunagist ammmmmmmmmmmu.

Igatahes mina tuvastasin, et selline triumfikaar jääb valge hobuse jaoks liig madalaks. 😀

värv olgu milline tahes aga seal kaareharjal on kohe nagu loodud lohk mingi uhke skulptuuri jaoks. 🙂 Mingi uhke bareljeef või torso…ägge ju!

minu arust pole mõtet seda katkist kohta parandada, sinna on ju keegi pea ära löönud ja ma ei usu,et sa tahad ,et su kodu mäletatakse sellest, et deem, lõin seal pea ära ;).

see on nagu jaapani aed, kuhu peab kummardades sisse minema 🙂

See on tõesti justkui puhas leht, kuhu võiks midagi põnevat joonistada värvida. Mitmete teiste kaarepildistajate fotodel on ideid küllaga 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
