Larko peegel

Laisa jahilise augud

Posted on: 7 02 2010

Fotojahi logoÜle natukese aja on mul üsna rahulik nädalavahetus, kus kohustulikke tegemisi peaaegu pole ollagi. Mõnusalt laiseldes pole jaksu midagi erilisi pingutusi nõudvaid ettevõtmisi käsile võtta. Isegi uksest ei viitsi välja astuda.

Sestap ongi selle nädala fotojahi auklik teema minu jaoks sobiv ja äärmiselt mugav. Just nimelt esikusse ukse juurde aga mitte sammugi kaugemale ma kaameraga läksingi.

Uksesilma läbi saab piiluda, kesse ukse peale koputab. Kui on kohtutäitur, tasub kuss jääda, mardisandi puhul aga võib vastavalt tujule isegi avamist kaaluda. Tõsi küll, pole siinkandis kunagi marti joostud🙂

Selle augu läbi potsatab post põrandale, nii rämps kui ka asjalik. Pole reklaami keelustavat siltigi viitsinud ukse peale kleepida, laisk nagu ma olen.

14 Vastust to "Laisa jahilise augud"

Heh,
oleksid Sa siis,
laiskloom,
läbi augu viitsinud vaadata!?

Võibolla oli see hoopis Õnn,
kelle ukse taha
jalgu trampima
jätsid..
😉

No need augud on väga vajalikud, minu jaoks eriti viimane, sest eilne leht kätte saamata – postkast kaugel🙂
Viimane pilt lahe ka selle kipras näo pärast. Hoia sa oma ust ükskõik mitme luku taga, sisse litsuvad nad ikka😛

Meie uksel neid auke pole.
Usesilm on mulle alati võõristust tekitanud, sest see pisike asjandus muudab uksetagused nii kummituslikult kõveraks. Vähemasti need muutsid, mida ma lapsena sõprade koduustel piilusin.
Posti järgi peab allkorrusele lippama. Aga tegelikult oleks meie uksepilu ka postiljonile mugavam, sest ta elab (ja ka sorteerib posti) meie naaberkorteris, ehk siis jääks ka tal leht teist korda treppe mööda vedamata.😛

Uksesilm võiks ikka suurem olla et saaks neid keda vaja arbuusidega loopida.

Kamskil on õigus, ega tegelikult piiluda ei viitsigi. Ma tean, millal sõbrad külla tulevad ja järelikult peab üllatuslik koputus kohtutäituri, mardisandi vms. oma olema. Seega kaob mõistagi arbuusidega loopimise vajadus.

Tegelinskile pean tunnistama, et postiaukku haakunud leht on lavastus. Meie postiljon ikkagi poetab oma kraami korralikult alla, mitte ei jäta aukku varaste tähelepanu kinni püüdma. Leht ise aga on tarbijaühistu oma, mida ma isegi aegajalt loen.

Ma arvan, et need augud esikuuksel võiksid olla ka sellise otstarbega, nagu uksesilma abil tuvastad uksetaga olija ja alumise kaudu siis maksad korteriühistule igakuist tasu. Pangad on ilmselgelt selle idee maha viksinud just sellelt eelpoolmainitud mõtteuidult… 😀

Arkirealismia yksinkertaisuudessaan.

Kuinka paljon postia ja epätietoa valuukaan postiluukusta kannettavaksi jätekatokseen, sitä voi mielessään punnita ja lopulta käsissään, kun kantaa saman määrän roskaa ulos kuin mainostenjakaja sisään🙂

@ A.I.V.O: Raha küll isegi kindla isikutuvastuse puhul sedasi ei väljastaks. Vastupidi on mul üks kord raha sellisel kombel ümbrikus sisse laekunud. Ilmselt tahtis keegi kellelegi oma võlga tasuda, kuid eksis uksest. Mõned nädalad seda 10-eurost hoidsin juhuks kui keegi järele pärima peaks. Sihtotstarbekalt sai ta kasutatud alles paar päeva enne kui mu arvele raha laekus. Tänini pole keegi seda tagasi tahtnud.

[…] at 15:28 | In argielu, foto | Leave a Comment Tags: rämpspost Mu fotojahipostituse kommentaarides arutab Jasnajan Puukissa, kui palju võib korteriukse postiava läbi paberkandjas risuposti laekuda ning nendib, et seda […]

lohuta, et reklaamitoojad peavad ka kuidagi leiba teenima!

Eks nendele jagatud koguse järgi tasutakse (pean kullerifirmasid silmas, mitte riigipostiga laekuvat reklaami) ehk kui mina keelusildi ukse peale kleebin, saab vast konkreetne inimene sedavõrd vähem palka. Aga miks peaks ta palka saama ka selle eest, et mulle tööd juurde tekitab, mida mulle mitte keegi ei hüvita? Paberkandjas reklaam on juba niigi raiskamine ja selle turutingimustes ellujäämist toetada ei taha. Küll ma pea jõuan reklaami keelatagi, seda enam veel, et kolimise üleminekufaasis ei pruugi siin vahepeal pikemat aega viibidagi.

no noh, ega siis ainult pahe aukudest tule, ikka avar maailm pilgutab silma oma trükise olekuga🙂

Selle postiaugu võiks kinni toppida küll! Peale reklaami laekub sealt peamiselt arveid ja nende meeldetuletusi. Tõenäolisus arvete tasumisele on märksa suurem kui need mulle e-kujul edastatakse🙂

Sul hea, rämpspost potsatab lausa ise tuppa. meie peame ta paari kilomeetri kauguselt koju tassima. inetu ju tee peale jäävatesse prügikastidesse ka teist sokutada.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
