Larko peegel

Sassis spämmärid

Posted on: 25 12 2009

Viimastel päevadel on mu blogisse hakanud ilmuma päris korrektses eesti keeles kirjutatud ühelauselisi spämmikommentaare. Ainult et need on sisestatud mu ingliskeelsesse blogisse. Ja Ukraina IP-aadressilt.

See omakorda ajab kahtlustama, et rahvusvahelistel spämmäritel on mingisugused ajaveebnike isikuandmetest koosnevad andmebaasid olemas. Paraku on mu erinevad blogid omavahel sassi aetud. Ega nii arulage tegevuse kui kommentaarispämmiga tegelevatel vast korda ei lähegi, et ühel inimesel võib bloge rohkem kui ühes keeles olla.

6 Vastust to "Sassis spämmärid"

[…] 26 12 2009 at 6:15 | In internet, spam | Leave a Comment Eile õhtul kirjutasin eestikeelsest kommentaarispämmist, mida millegipärast mu ingliskeelse blogi sissekannetele […]

Pigem on miski spämmimasin väljunud kirjutaja kontrolli alt ning hakanud oma elu elama😉
Mu mingile vanale postitusele tuli kah “mida ma otsin, aitah”.
Noh võtku heaks.

Mina sain oma ühte blogisse samalt nina-online´ilt küsimuse “miks mitte :)”

Tähendabki, et nendel on ette salvestatud rida suvalisi eestikeelseid lauseid aga selleks et neid asjakohaselt paigutada peab ka blogijate andmebaas olema. Minu puhul aga on jäetud arvestamata, et kui mul üks või rohkem eestikeelseid bloge olemas on, ei pruugi see tähendada, et kõik mu blogid eestikeelsed oleksid.

Keele tuvastamine ei ole just kõige suurem probleem, sest näiteks google translate teeb seda üsna edukalt. Teine võimalus on see, et vaadatakse mis riigist on domeeni omanik. Jne.

Kui selle nina-online “kodulehte” vaadata, siis pakuvad nad oma lehel geoip, “find e-mail box location” ja muid vahvaid teenuseid, mis aitavad ka ära arvata, mis keeles spämmima peaks🙂

@ruben Millegipärast pidas Akismet Su kommentaari nii kangekaelselt spämmiks, et mitte kuidagi ei tahtnud seda mu pingutustele vaatamata läbi lasta. Eksles teine edasi-tagasi spämmikausta ja modereerimisjärjekorra vahel.

Tõesti huvitav lähenemine on spämmiteenuse osutajal. Sellele aga pole auks et nad nõnda eksivad. Spämmäril muidugi praagi üle kurta ei maksa, sest spämmisõnumi maksumus on praktiliselt null aga tõestab seegi intsident, et nemad oma uhke “teenusega” ikkagi mööda panevad.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
