Larko peegel

Kinkide varasalve

Posted on: 25 12 2009

Fotojahi logoJõule pole ma tähistanud juba suuremal arvul aastaid kui olin seda perekonna survel veel sunnitud tegema. Ammu enam kinke kellelegi ei anna ega ka saa. Seega pole mul kingijahil päevakohaseid kingitusi eksponeerida. Võtan siis varasalvest kaks teises kontekstis kinki. Alumine pilt on isegi värske, sest sai paari aasta vanune kingitus spetsiaalselt selle sissekande jaoks pildistatud.

Mis võiks küll noorele perele parem kink ollagi kui äsja sündinud terve laps issi ja emme süles? Ja mis seal salata, oli mullegi kingiks neljandat korda onuks saamine. Õepoja sünnist ja ühtlasi pildi tegemisest möödub vanaaastaõhtul 7 aastat.

Seesinane jõulupunane tolmuimeja Volta satus kogemata kombel mu majapidamisse kingivahetamise korras. Tahtsid nimelt mu armsad õed viiekümnendamaks sünnipäevaks mulle digiboksi kinkida et saaksin Soome teleeetris ekslevaid saateid kinni püüda. Olid ju alles analoogsaated ajalukku läinud ja õdedele teada olevalt mul säherdust riistapuud ei olnud. Ei ole praegugi, sest mina telekat vahtida ei tahtnud ega taha tänasenigi. Nii tassisingi kingituse kaubamajja tagasi ja vahetasin tolmuimeja vastu välja. Veidi rohkem kui kahe aasta jooksul olen seda isegi mõnel üksikul korral sihipäraselt kasutanud.

Sildid:

12 Vastust to "Kinkide varasalve"

No miks see “Volta” ometi nii tuttavana kõlab😛

Aga jah, sellise särava tolmuimejaga võibki ainult jõulueelset suurpuhastust teha…

Kaunist jätkuvat jõuluaega!

Jõulueelset kindlasti ehkki pole kindel, millise aasta jõulu😛

huvitav vahetus🙂 ja väga väärtuslik🙂
kena aega, tänast ja homset!

puhtus üle kõige🙂

jätkuvalt jõukat onu-olemist!

Jõuluks onuks saada.. vaat see on tase! Erili, kui teemat sisemaal edasi arendada, erinevate Lugude kontekstis..

A Su jõulu-allergiast saan aru — iga surve tekitab paratamatult vastusurvet. Seeps — Armast Aega!🙂

(Jõulu)lapsed on armsad alati.
Ja see jõulupunane Volta on ka lahe.

Head kingitused ja mis peaasi – kestavad kaua ja on korduvkasutatavad;)
Eriti muidugi jõululaps!
Häid pühi!
P.S. Asjata loobud telekast, see on vahel päris hea kaaslane, eriti kui ta taustaks mängib.

Taustamüra järele vajadust ei tunne. Need vähesed saated, mida ma näha tahan, on veebis ilusti olemas.

Kui vaid meie maalgi saaks samuti kingivahetust sooritada…
Viimasel ajal näikse kingituste tegemine praktilist kaalu näitamas. 😉
Hüva nääriaega!

Peaks küll EL direktiivide alusel olema võimalus kaup teatava aja sees poodi tagastada. Üksikasjad mul kahjuks meeles ei ole, kuid õed andsid mulle lahkelt koos kingitusega ostutseki ja ma tsekk pihus vedasin digiboksi avamata pakendis kaubamajja tagasi saades oma valikul kauba vastu (antud juhul tolmuimeja koos varustusega ja 11 € vaheraha).

Punane jõulutolmuimeja meeldiks mullegi🙂
Ja laps on kindlasti kingitus, millest ei tunne ainult vanemad rõõmu! Armas!

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
