Larko peegel

Sain korteriomanikuks

Posted on: 10 12 2009

Eile ja täna olen Twitteris vihjanud, et mul võiks täna õhtul midagi olulist teavitada olla. Ja nii läkski, et mul enda arvates midagi teada anda on. Ostsin täna kahetoalise 47-ruudulise korteri Paldiski linnas Pakri tänavas.

Kogu oma iseseisva elu olen peamiselt üürikorterites elanud. Viimased paarkümmend aastat on mu korteriperemeheks olnud erinevad Helsingi linna omaduses olevad kinnisvaraühistud, varem aga Kuopios ja Stockholmi lähistel asuvad üldkasulikud kinnisvarahaldajad. Tänasest alates olen sisuliselt korteriomanik.

Juriidiliselt saan selle staatuse umbes ühe nädala jooksul kui riigivõimud viivad mind sisse vastavatesse registritesse. Täna olen igatahes oma korteri ostuhinna tasunud, samuti notaritasu ja isegi riigilõivu. Ostu-müügilepingu kohaselt kolib korteri senine omanik hiljemalt 10 jaanuaril ära, kuid tal on enda sõnul kange tahtmine juba uus aasta Ida-Virumaal vastu võtta. Eks elame näeme.

Mul on sellest teatav ettekujutus ja isegi plaanikene, mis siis juhtuma hakab kui ma oma korterisse päriselt kolin. Sellest veebiavalikust teavitada aga pole veel praegu kohane. Iga asi omal ajal.

Et mul on täna pikk ja pingeline päev olnud, mingit suurejoonelist tähistamist esialgu ei toimu. Lipsin vaikselt hotellitoas õlut enne kui paratamatult voodi peale (loodan, et mitte alla) kukun. Homme Helsingis aga teen liigud nagu kord ja kohus. Rääkimata erinevatest bakkanaalidest kui juba Sadamalinnas kohanenud olen.

9 kommentaari to "Sain korteriomanikuks"

Nii et raputad Soome tolmu jalgelt ja hakkad eestimaalaseks 🙂
Soolaleivale tulen kindlasti 😀

õnne värskele korteriomanikule!

No ole sa õnnitletud!

Küll ikka oskasid asja põnevaks ajada ja pean tunnistama, et mitme võimaliku elupöördelise sammu hulgas, mida mõttes kaalusin, sinu ülelahe elukoha vahetust ei olnud mitte. Jäi minu poolt ette arvamata see oluline sündmus.

Saadan sulle tervituseks videolingi. Kahjuks ei ole see tehtud AA tasemel, kuid osatäitjad on olulised, teiste hulgas Jüri Liim, Herman Simm ja senaator McCain. Võiks öelda, et eelkäijad sadamalinnas http://www.youtube.com/watch?v=kELoTJiVnQA

Õnnitlused!
Et oma elamispinnast Kodu teha läheb veel aega, kuid nagu öeldakse. “Oma Kodu kulla kallis.”

Õnnitlused igal juhul. Omaette julge samm. Tubli oled.

Suur tänu kõigile heade soovide eest! Eriline tänu Peetrile toreda nostalgiaklipi eest.

[…] See pole Saare viina reklaam, ehkki mul ka seda kraami on külmkapis mõnusas koguses. Lihtsalt hakasin vaikselt tähistama. […]

[…] kõike seda raha, mida pole olnud vajadust vahetult kroonitehinguteks kasutada. Eks pidin seoses elamispinna ostutehinguga ka teises suunas konverteerima. Kuigi end majanduse asjatundjaks ei pea, kipun siiski pigem uskuma, […]

[…] kinnitab, et tänase kuupäevaga on mind võetud arvele korteris, mis sai umbes täpselt 3 kuu eest ostetud. Isikukood ja puha on dokumendis […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
