Larko peegel

Tallinna odavmajutus: 16 Eur Hostel

Posted on: 2 12 2009

Tekis vajadus üsna improviseeritult paar peäeva Tallinnas viibida. Et juba kiirliigutusi niigi tegema pidin, otsustasin ka majutuses midagi uut proovida. Õnnestus mul kaheks ööks majutuda pealinna odavaimate hulka kuuluvas hostellis 16 Eur.

Nagu ütleb majutusasutuse nimigi, maksab ühe inimese majutumine hostellis 250 krooni ringis. Mina veel komistasin kampaania otsa ja sain peavarju 220 krooni eest ööpäeva kohta. Ei tea kui kaua möödub enne kui hostel peab üldise majandusarengu käigus oma nime vahetama. Praeguse deflatsiooni tingimustes vast siiski mitte nii pea.

Teenindus on siin igatipidi asjalik, isegi sõbralik nagu on tagasisidest lugeda. Wifi, mille otsas sedagi sissekannet kirjutan, on täitsa rahuldava kiirusega. Paraku see aga kolmanda korruse tuppa ei ulatu, mistõttu tuleb mul arvutit kasutada lobbybaaris.

Öösel oli toas külm. Ei saanud mina jagu kuidas saab radika sisse lülitada, külm ta igatahes oli. Õnneks oli tekk paks ja soe. Samuti oli vetsus märksa soojem kui toas. Tuleb vast järgmisel ööl kempsu uks lahti jätta.

Klubi Korter on otse mu akna all üle tänava. Ega mul selle vastu ise eneses midagi pole, kuid üsna lärmakat muusikat kostis sealt varajaste hommikutundideni. Et olin peaaegu et ööpäeva läbi magamata, õnnestus mul ime kombel siiski und silma meelitada, kuid mitmel korral ärkasin ka müra pärast.

Paadunud suitsumees nagu ma olen, ei meeldi mulle mõistagi üks raas, et terve hostel on suitsuvaba. Samas on see mittesuitsetajate jaoks suurepärane asi. Minu tagasihoidlik soovitus oleks seda tõika hostelli kodulehel hästi suure fondiga rõhutada. Meelitaks seda sorti külastajaid juurde, kellele see meeldib, teised aga oskaksid kas eemale jääda või paneksid end teadlikult proovile. Üllatusena pole sellist asja kuigi tore alles oma toas tuvastada.

Kokkuvõtes tore koht mitte just kõige tinglikumale reisijale. Liikumispuudega inimesele 16 Euri ei soovita, sest lifti ei ole. Asukoht keset linna on suisa ideaalne. Ise olen siiski juba nii vana ja mugavust ning oma harjumusi armastav, et hea meelega tasun veidi rohkem mulle sobivamate tingimuste eest.

Pilte kahjuks juurde panna ei saa, kuna lahkumiskiires oli mul küll meeles kaamera USB-kaabel kaasa haarata, ise fotokas aga jäi kahetsusväärselt maha.

Edit: Päevavalguses leidsin nupu, mis paistis radikas elu esile kutsuvat. Elame näeme, kas tuba õhtuks soojaks saab. Samuti lubati tuba välja vahetada kui peaks Korteri klubist öösel müra kostma. Erinevalt eilsest ja homsest seal aga täna ööl mingisugust suurütitust ei peaks olema.

Sildid: ,

1 Response to "Tallinna odavmajutus: 16 Eur Hostel"

[…] Eelmisel nädalal Tallinnas olnuks ehteid pildistada oi kui palju, kuid paraku suutsin meeles hoida kaamera USB-kaabli aga ise fotokas jäi maha. Et aga reedel tekis vajadus ID-kaardi skanneerimiseks, ostsin endale ka vastava riistvara. Seekordne jahisaak koosnebki väga vanadest fotodest, mis seni polnud mul isegi digitaliseeritud. […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
