Larko peegel

Tahad Google Wave’i proovida?

Posted on: 27 11 2009

Eile püüdsin oma käsutuses olevaid Google Wave kutseid Twitteri kaudu jagada, sest tahtsin oma Twitteri ja Facebooki kontakte kutsete väljastamisel prioriteerida. Paistab siiski, et need mu kontaktidest, keda Google Wave huvitab on juba seal sees. Nimelt läks mu 16 kutsest sedapidi vaid kaks ringlusesse ja alles on 14. Ju ma siis olen hästi võrgustunud.

Nii panengi oma kutsed suurele ringile jagamisele. Kes saada tahab, andku kommentaariumis märku. Sealjuures on reaalselt töötavat e-postiaadressi vaja. Kui seda avalikult näidata ei taha, pane kindlasti korrektne aadress vastavasse lahtrisse kommentaari sisestamise ankeedile. Sealt näen seda ainult mina.

Google sõnul kutseid koheselt laiali ei saadeta vaid ikka jupphaaval. Kogemus aga näitab, et see ei pruugi kauem kui 1-3 päeva võtta. Kui kutset oma postkastis ei tuvasta, tasub ehk rämpskaustasse pilk visata; ise tuvastasingi oma kutse just seal.

Teen vastava sissekande ka oma soomekeelses blogis ja nii kui mõlemas sooviavaldusi tuvastan, edastan need Google Wave’ile, kes kutsed päriselt väljastab.

Edit: Kutsed on praeguseks otsas. Juhul kui neid veel juurde saan, annan sellest eraldi sissekandes teada.

Sildid:

15 kommentaari to "Tahad Google Wave’i proovida?"

Tegelikult ju täitsa võiks.
Ma nüüd ei teagi, kas sa siit mu meili näed või ei, kahtlustan, et pigem jah.

[…] postitus on myös vironkielisessä blogissani. Sitä mukaa kun havaitsen kutsupyyntöjä jommassakummassa, lähetän ne eteenpäin Google […]

Ma tahaks ka kutset, aitäh.
martamull ätt gmail punkt com

@ taliesintoomas Kõik korras, kutse edastatud. Hetkel alles 13.

@ Marta: Sinuga samuti kõik korras. Alles 12.

Oojaa, tundub põnev! Oleksin tänulik kutse eest!

Sooviks ka kutset, kui on veel järgi

@ Marje: Kutse põnevuse juurde edastatud. Alles on teisi 9.

@ zer0 Kutse edastatud, alles on neid praegu 8.

kallekadakas ät gmail.com

@ Kalle: Saatsin edasi. Alles 7 kutset.

janek.tuttar@gmail.com juhul kui veel mõni kutse alles on 😉
Tänud!

@Janek: Nagu sissekande täienduses lugeda, on kutsed kahjuks otsas. Kui peaksin neid veel juurde saama, annan sellest eraldi sissekandes teada.

Jaah, nägin seda EDIT lõiku peale kommentaari postitamist…silly me 😉 Aga ei ole lugu, ma juba sain. Tänan siiski!

[…] google wave Laekus mulle täna värske ports Google Wave kutseid. Nendega talitan samamoodi kui eelmisel korral: nii kui tuvastan sooviavalduse kas siin samas, vastava soomekeelse sissekande juures, Facebookis […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
