Larko peegel

Sõnajaht

Posted on: 15 11 2009

Fotojahi logoFotojahi saagiks on täna sõna. Sõna on võimas relv, millega saab nii mõndagi korda saata või takistada. Hea sõna kellegi suust õigel ajal võib ka tuju tõsta. Ussisõnu praegusel ajal keegi vist enam ei taipa.

Hoiatussõnad. Tallink hoiatab M/s Superstari reisijaid suitsetamise ohtudest.

Sama hoiatus M/s Stari suitsutekil.

Kui sul veab, võid laeval tuvastada kellegi Twitterist tutava. Sõna võtab @eimarveldre.

Sildid:

21 kommentaari to "Sõnajaht"

Ega selle esimese hoiatusega nalja pole jah. Rohkem inimesi võiks seda hoiatust tõsiselt võtta.

Nali seisneb selles, et hoiatused on suitsunurgas.

ma käisin eelmisel nädalal meie linna jäähallis ja seal oli iga kahe meetri tagant seinal sildid: nuuskan käyttö kieletty
iga 2 m tagant!
puiselt ja suurelt!
ma ei teadnudki et see suurem probleem on kui suitsetamine ,sest suitsetamiset ja alkoholi tarvitamisest polnud kusagil juttugi.

ah jaa, veel. kus siis veel kui mitte suitsunurgas see silt ülesse riputada? piimapaki peale? 🙂 õige koht ju.

No suitsunurgas hoiatamine on veidi pateetiline, kuna kõnetatakse inimesi, kes on juba oma otsuse langetanud.

Nuusktubakas on noorte sportlaste hulgas väga populaarne ja selle eest hoiatamises on isegi mõte sees, sest sihtgrupiks on noored, kelle käitumist veel mõjutada saab.

Tiia, ma naersin siin selle nuuskamise peale: tegelikult pidanuks see olema idanaabrite keeles. 😀
Larko, ma huvi pärast küsin, kas suitsetamine jäi sul poolikuks, kui sa seda kirja lugesid?
Ma ise ei tossuta, aga siinkohal lugesin esiti kiiresti ja valesti: tervis kahjustab suitsetamist! 😀

Kulla A.I.V.O, olen nii paadunud suitsumees (40-aastase staaziga) et mind need hoiatused ei heiduta. Kuid kui täna 12-aastane ja praeguste teadmistega oleksin, siis ei hakaks suitsu tõmbama. Hoiatatagu siis noori ja jäetagu vanakalad rahule!

Siiski-siiski saab ka juba staažikaid suitsetajaid sellest loobuma panna. Olen täiega nende hoiatuste poolt.
Ja tegelikult võiks avalikult tänaval suitsetamise ka ära keelata – peale asutustes keelu käivitamist on neisse asutustesse võimatu sisse pääseda ukseesise vingupilve pärast. Olgu siis parkides suitsetajaaedikud, nagu koertele on. 😛
Sry, kui liiga käre olen, aga ma ei saa hingata isegi siis, kui ristmikul mu naabrilt tuul suitsujoa minu poole veab.
Seega, ma peaks selle sildi vist omale riietele tikkima ja nii ringi käima. 😀 😉

Loobuma “panna” pole võimalik kui endal tahet ja suudlikust pole. Sunni korras selline asi vilja ei kanna. Ja igasugune peale sundimine ongi vaba ühiskonna põhimõtetega karjuvas vastuolus. Ise olen proovinud suitsetamist maha jätta ja iga kord on tagajärjed hullemad kui see, millest loobuda katsun.

Anna andeks aga mulle kõlab küll tahtmine vabas õhus suitsetamist piirata veidi fašistlik.

Ei ole vaja vabandada, eks mu tekst läkski liiga äärmuslikuks kätte ära.:)
Pmst ma ju pole vabas õhus suitsetamise vastu, aga uksesiste ummistamise asemel võiks küll kõigis asutustes spetsiaalsed ruumid olla. Ei külmetaks need suitsetajad ka talviti nii kergesti. 🙂

Näe, nüüd võtsid juba suure sammu vastastikuse mõistmise suunas. Ega mina ei taha kedagi suitsuga tülitada, aga vanakaladele sooviks inimväärikuse austamist. Siseruumides korralikult ventileeritud suitsutoad oleksid teretatavad nii suitsumeeste kui mitte suitsetajate seisukohast.

Mulle meeldivad sõnad, millest ma mitte midagi ei taipa.
Ussisõnad näitkeks.
Ja siis see Twitter…
Vahva 🙂

Oot, oot! Ussisõnadest ei taipa minagi mitte üks jupp aga Twitter on ise enesest mõistetav.

Jah, eks see üks tiba hiljaks jäänud hoiatus sellised kohas ole.
Irooniline.
Sõna, millele pole mõju.

No Sa ikka saad naljast aru: hoiatavad aga samas müüvad suitsu hea kasumiga.

Jaa, see suitsetamise kahjulikkuse hoiatus on ju iga suitsupaki peal ka, aga enne sa seda lugeda ei saa, kui paki ära ostnud oled 😀

Mnjaa, siit moraal, et enne postitamist peaks eelnevalt üles pandud pildid üle vaatama. Alles praegu avastasin.

mnjaa.. kui arvestada sõna mõjuvõimu teadliku kontrolli alt väljas olevale alateadvusele, siis siuksed (hoiatus)sõnad kahjustavad tervist enam kut suitsetamine ise.. ja jälle kasum tuleb, — ravimitööstusele 😉

Suitsupakkidelgi on ju hoiatussõnad peal, aga müüakse ikka 🙂
Ma ei ole kunagi hakanud suitsetama, mulle mõjus isa suitsetamine sedapidi. Kuigi tema otsustas peale 30 aastat, et tervis on siiski olulisem ning katkestas suitsetamise päevapealt. On tõesti võimalik, kui endal tahtmine on. Kellegi keelud või käsud ei mõju kunagi nii hästi.
Samas olen täheldanud, kui palju näen Eestis noori suitsetajaid võrreldes Toronto tänavatega. Siin on vaikselt ja järjepidevalt suitsetamist avalikes kohtades piiratud ning juba jupp aega tagasi. Kui lastel puudub eeskuju, eks siis ole kergem sellest eemale hoida.

Vaat, lastega karmi käitumist ma pooldan, sest neid ikka annab mõjutada. Samas ei taha, et mind ennast lapseks peetaks ehk tahan ikka ilma ühiskonna kaasabita oma suitsetamise asjaolud paika panna.

@Wild: mina jälle alles praegu tuvastasin, et Akismet oli Su kommentaari spämmi pähe kinni püüdnud. Andsin talle selle eest noomituse. Anna andeks!

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
