Larko peegel

Lemmikud pildil

Posted on: 25 10 2009

Fotojahi logo Seekordne jahiseltskond tahab lemmikuid kinni püüda. Ütlen juba etteruttavalt, et lemmikõlu jääb sedapuhku ära, sest see, mis mul parasjagu külmkapis ja ühe purgi ulatuses ka laua peal, pole kaugeltki lemmik, kuigi igatipidi pandav joodav.

Hakan juba tasakesi digikaamera hingeelu saladusi aimama; need lemmikud jäid sedapuhku masina silma alla.

Seesinane on minu saksa päritoluga lemmikjäätis ja ühtlasi lemmik magustoit. Nimeks on tal Eisstern ja müüakse hõrgutist siinses LIDLi poes. Maitse on nagu ma lapsepõlvest šokolaadijäätist mäletan ja pole midagi sarnast ammu süüa saanud enne kui tänavu suvel jäätise tuvastasin. Kohe rahutuks läheb hing, kui seda sügavkülmas vähemalt ühe liitri jagu ei ole.

Siin on mu lemmik sülearvutid sülekesi. Alem ja suurem on vana truu Packardbell, kes jaksab küll vändata, kuid on reisidel kaasas kantavaks kaunis kohmakas. Peal on uhiuus ja peenekene Acer one, mille alles reedel Anttilast odava hinna eest ostsin. Koledalt meeldivad väiksed mõõtmed ja kerge kaal. Sellest saab mu uus reisikaaslane. Päris kõik tarkvara pole veel paigas, kuid loodetavalt homme paigutada jõuan. Vanakene aga jääb koduseks, sest pintsile teda veel saata ei raatsi.

Sildid:

12 Vastust to "Lemmikud pildil"

jäätis on küll väga hea kraam, sama firma rosinatega on ka hea😉

Maitse asi muidugi. Mulle on lapsest saadik šokolaadijäätis meeldinud, kuid seda pole lapsepõlve moodi aastakümneid enam saanud. Ei tea mispärast Valio ja Ingman oma kunagise hea kraami ära solkisid.😦

A, seesinane on muide tunduvalt odavam kui vastav Soome praht.🙂

See vanake näeb tõesti vanake välja selle uue all.
Aga jäätisega on viimasel ajal kummalised lood – haruharva söön natuke puhast vaniljekat või äärmisel juhul šokolaadikat, aga enamasti loobun vabatahtlikult täielikult. Hakkan vist vanaks jääma😛

Sellisel juhul olin mina juba pikad aastad vana, sest lapsepõlvejäätise äraolekul ei tahtnud midagi võõrast solki suhu pannagi.

Vanakese klahvidki on vanaks jäänud ja kaasas veetava komplekti juurde käib USB-klaviatuur. Keegi kurikael (kes? mina? Knhm…) valas ükskord purjakil olles viina klahvide peale. Suurem kahju siiski märjukesest🙂

Naljakas, kuidas me mõnikord asjade külge kinni jääme. Omalgi on lemmikuid, mida mõni võõras pentsikuks peaks. Täiesti tean, mida läpaka suhtes tunned😀

Jäätist-lemmikut olen nõus jagama, läpakatest ei tea midagi🙂

@Kaamos Ega läpakas peale klahvide viga polegi. Täitsa korralikult teeb oma töö ära ja on uustulnukast kangem raskemaid töid tegema. Ainult kaalub teine nagu patukott, eriti veel lisaklahvide tõttu ja viib kotis ruumi. Vana lauaarvuti aga saadan ilma süümepiinadeta pintsile, s.t. kingin sõbrale, kellele nii nõrgast pillist täiesti piisab.

@Tegelinski Mul ju Sinu ees vana võlg tasumata ehk siis kunagine 1000. kommentaari eripreemia. Selleks pidi jook olema. Äkki soovid parem jäätist?🙂

Vau! Jäätis??
Ma loodsin mingi peene nimega õllesilti näha…

Kummaline, aga samas loogiline: nii jäätis kui läpakad vajavad jahedamat keskkonda.😉
Kuidas Aceri netbook istub ka? Võrreldes suuremaga…

Pole jõudnud sellega veel midagi tõsist teha, alles oluliseimad tarkvarad paigutet. Täna aga läheb madinaks, sest olen laupäevani reisujala peal ja Acerikene saab võimaluse ennast näidata.

Jag är imponerad av ditt teknikintresse med de två datorna – det ser dock lite vanskligt ut!!

Egentligen är det ganska enkelt. Nästan allt sker ju numera via webben.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
