Larko peegel

Kui ma oleksin Tallinna linnapea

Posted on: 17 10 2009

Kui ma Tallinna linnapea oleksin, talitaksin selles ametis Jüri Pihliga sarnaselt. Nii väidab vähemalt Õhtulehe huumorimeelne test, kuhu mulle @leheneeger teed juhatas.

No oleks võinud halvemini minna küll. Tegelikult poleks Pihl üldsegi hull linnapea, kuigi ei usu et ta linnapeaks saab. Igatahes pole ta peibutuspart, sest muid kõrgeid ametikohti peale parteijuhi oma tal ei ole.

Aga et Pihl just minu moodi (või oli see nüüd vastupidi) linna juhiks, selles julgen kahelda. Ma pole näiteks pätte kinni püüdnud ja Viru keskuse ees on mulle nii mõndagi pakutud, kuigi tosse vast just mitte. Pihlile ehk ei juhtu aga mulle juhtub ikka. Seega loen testi läbi kukunuks, kuid lõbus oli seda teha. Soovitan.

Sildid:

4 kommentaari to "Kui ma oleksin Tallinna linnapea"

tegelikut päris mõnusa sõnastusega test. tegin minagi, panin vastusteks, et keegi teine võiks selle asjaga tegeleda ja sain vastuseks, et Mart Laar.
millal tema tagajalgadele selle testi peale tõuseb… või võtab seda komplimendina 😀

Ilmselt on see Laari tsitaat, mis siin jämedalt kontekstist välja kistud.

Ma sain ka Pihli tulemuseks 🙂

Leht ju kahjuks oma küsitluse koostamise meetodist ei räägi, st. kas küsimused on linnapeakandidaatidele sellisel kujul edastatud või on nende oletatavad vastused oma heast peast välja mõeldud. Eelmise variandi puhul oleks Pihlil ilmselt vastamine täppi läinud ehk ta oleks suutnud suht normaalseid vastuseid edastada. Järgmine variant aga ajaks juba Õhtulehe erapooletuses kõhklema.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
