Larko peegel

Meie aega jahtimas

Posted on: 24 08 2009

Fotojahi logoSeekordne fotojahi sissekanne sünnib mul hädavaevu ja on siin sõnade ja pildilise materjali suhe paigast ära. Tõesti tekitas mulle raskusi kas või üht pilti leida, mis kuidagigi teema sisse mahuks ja kergemaks asi ei saanud kui Tiia juhtpostitusest lugesin, et saak peaks kas aastale 2009 omane olema või kujundama midagi, mille kohta võiks lastelastele öelda: “Kui meie noored olime…”

Sel aastal olen ma äärmiselt vähe üleüldse pildistanud ja midagi ajastule tüüpilist kohe kindlasti mitte. Seega kukub 2009. aastaga seostamine kohe hakatuseks välja. Mida ei ole, seda ei ole.

Muidugi võiks selliseid pilte eksponeerida, mis oma enese nooruspõlvest pärinevad. Noh, oleks ju omamoodi “meie aeg”, tähendab, minu ja mu eakaaslaste. Paraku on mu sel ajal tehtud piltidest vaid mõni üksik digitaalkujul olemas ja skännerit ka siin ja praegu käepärast ei ole. Ja kesse nüüd ikka neid koledaid aegu meenutada tahabki!

Niisiis, tuli mul kompromissi peale minna. Pole just tänavu tehtud pilt vaid nii umbes 5-6 aastat tagasi. Hädavaevu seesinane veel meie ajastut kajastab, kuigi avalik internetipunkt seoses koduste veebiühenduste, wifi ja läpakate ning 3G mobiilivõrkude jms levikuga enam nii pop ei ole kui pildi tegemise ajal. Ent kui mu nooruspõlvega kõrvutada, on ikka teine ajastu ja kindlasti nüüdisaegsem.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
