Larko peegel

Salastatud RSS-voog

Posted on: 9 06 2009

Katsun ma suure uudishimuga piiluda Rakvere Teatri veebisadi RSS-voogu. No selles mõttes ikka et järsku telliks oma lugejasse et saaks veebilehe uuendamise kohta teateid. Seal aga vaatab mulle vastu järgmine teade:

Sul puuduvad õigused selle lehe vaatamiseks.
Peaksid sisse logima.

No andke nüüd mulle rumalale andeks, hea teatrirahvas! Mina oma lihtsameelsuses arvasin, et RSS-voog on veebisaidil selleks et seal avaldatavat infot oleks kergem kätte saada. Ei tea mida teie RSS-voo eesmärgiks peate aga mulle tundub, et üks meist on loll.

Edit: Nagu kommentaaridest allpool selgub, tegeletakse asjaga. Kiiduväärse kiirusega reageeritud. Mu kaua kestvad auavaldused!

Sildid:

4 kommentaari to "Salastatud RSS-voog"

Tere,

aitäh tähelepanu juhtimast. Tõepoolest oli rss-moodul meie adminsüsteemis kogemata mitteavaldatuks klikitud. Nüüd peaks töötama.

Päris hästi ikka veel ei tööta. Rakvereteater.ee RSS Firefoxis andis mulle lehe mootori nimega tühjuse.
—-
Powered by Joomla! 1.0
Joomla! site syndication
http://rakvereteater.ee/index2.php?option=com_rss&no_html=1
—-
“Powered by Joomla! 1.0” has no items.

Jällegi, tõepoolest 🙂
Annan asja asjatundjate uurida – minu tilluke kontoritöötaja aju ei saa sellest jagu. Aga me püüame ennast parandada.

Tänud kiirelt reageerimast! 🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
