Larko peegel

Mu vastus Edgari kirjale

Posted on: 3 06 2009

Tere Edgar!

Tänan kirja eest, mille mulle aadressilt teated@keskerakond.ee läkitasite. Tuletasite mulle sobilikult meelde, et mul üks postkast veel ongi, kus pole domeeni keskerakond.ee spämmifiltri alla toppinud. Saab varsti TEHTUD (kui enne opt-outi vormistan) ja seejärel ei peaks mulle enam vaatamata kunagisele jõulukaardi saatmisele Teilt posti laekuma. Vastasel juhul aga on mul rõõm Teile saata kiri, mida võite juba eelnevalt hea kaasblogija Indreku juures piiluda.

Nii. Mul oli muide asja ka. Oma kirjas juhite tähelepanu tõigale, et Eurostati andmed töötute arvu kohta Eestis pole kooskõlas töötukassas töötuks registreerunud töötute arvuga. Seda nimetate valetamiseks.

Muidugi kõlab vana nali vale võrdlusastmetest, et on vale, suur vale ja statistika. Küll aga on juba aastaid üle Euroopa tuntud fakt, et Eurostati andmed mitte kunagi ei vasta töötute reaalsele arvule. See tuleneb erinevatest metoodikatest. Töötukassadel ja tööhõiveametitel on üldjuhul reaalsete isikute andmed. Eurostati statistikad aga koostatakse nagu uurimused ikka küsitluste alusel, kust arvestatavad (ehk siis umbkaudsed) tulemused arvutatakse terve rahvastiku mõõtmesse ümber.

Kallis Edgar! Ma olen selles kindel, et Teie seda ka väga hästi teate, sest Te ei ole nii rumal kui tahate rahvale välja paista. Ammugi mitte ei ole Te sama rumal kui Teie keskmine valija. Too voib ka uskuma jääda, et valides europarlamendi saadikuid otsustaks ta midagi Eesti riigi majandus- ja eelarvepoliitika kohta. Mõtlev valija Teie naljajuttu ei usu ja vaevalt ka Teie ise.

Seega pean ma vale klassilist võrdlusastet ümber sõnastama: vale, suur vale ja Edgari demagoogia.

Lugupidamisega

Larko

6 Vastust to "Mu vastus Edgari kirjale"

No Larko ma vaatasin ka kõik enda kirjakastid läbi lootuses, et mullegi on samasugune rämpsteade saadetud ja sooviga samaga vastata aga Edgar polegi jõudnud!

Sain hiljem teiselegi meiliaadressile. Kumbki pole mu operatiivne aadress ja mõlemat olen K-kampaaniates pruukinud. Eks opt-out ja filtri alla panemine midagi mõjub kuid seni saab nalja nabani🙂

Mina Edgarilt kirja ei saanud, aga Ojulandilt küll. Paraku jäi ta hiljaks, mul valimas käidud juba😛

Kui kasu pealt mõelda, pole ju Edgaril mõttekas mulle midagi saata, kuna ma teda isegi pervertse tahtmise juures valida ei saaks. Eks spämmiga käibki paratamatult koos teatav ressursi üle pillamine. Nii kaua kui spämmi saab tasuta läkitada, pole spämmija seisukohalt otstarbekas läkitusi hoolekalt adresseerida.

vale, suur vale ja Edgari demagoogia.

Hea lause ja jutt ka!🙂

[…] 6 06 2009 at 18:16 | In demagoogia, poliitika, spam, valimised | No Comments Kolmapäeval kirjutasin Edgar Savisaarele ja lubasin domeeni keskerakond.ee spämmifiltri alla panna. Seda veel siiski tegema ei jõudnud ja […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
