Larko peegel

Väike kaalukaotus

Posted on: 20 05 2009

Sain täna hommikul mõne grammi võrra kergemaks. Eemaldati mult suust üks hammas, mis juba tükk aega ennast valusalt märku andis. Praegu olen uimane ja seda täiesti arstirohu mõjul, mida mulle hambakliinikus suhu pritsiti.

Eelmisest visiidist hambaarsti poole oli juba ligi üheksa aastat möödunud. Ma kardan hambaarste ja nende juurde minen ainult äärmise häda sunnil. Tänagi tahtsin kliiniku ukse peal tagasi pöörduda, kuid otsustavaks sai kaalutlus, kumba rohkem kardan: kas hambaarsti või isikut kes hoolitseva resoluutselt mind arsti juurde minema sundis. Õigemini ei karda teda ennast vaid seda, et ta oma ähvarduse suhtlemise piiramisest täidaks juhul kui mul täna õhtul veel valutav hammas suus.

Söömise, joomise ja suitsetamise keeluaeg sai just äsja otsa. Tahaks kangesti end viinaga tuimastada, ent seda ka teha ei julge. Imestama ajab, mida kõike ma olen nõus tegema ja tegemata jätma, ikka helge tuleviku nimel.

Mis mul muud üle jääb kui ibuprofeeni suhu ajada ja katsuda und silma püüda. Ega enam hullemaks minna ei saa. Seega peaks õhtuks juba parem enesetunne majja jõudma.

2 kommentaari to "Väike kaalukaotus"

Kes küll võiks olla see salapärane ja mõjuvõimas, hoolitsevalt resoluutne isik? Tugevam kui kange viinahimu, tugevam kui üheksa aastat hirmu, särav kui helge tulevik? Maailm on naiste mängumaa! 😉

Ei kinnita ega lükka ümber.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
