Larko peegel

Ilvese salastatud tervitus

Posted on: 10 05 2009

Google Readerisse laekus president Ilvese tervitus Teeme ära – minu Eesti mõttetalgulistele. Väga kena, arvasin et vaatan ära. See aga on kergemini öeldud kui tehtud, sest klikides saan ma teada, et antud video pole avalik:

Mis jama see nüüd on? Kas siis Ilvese tervitus mõttetalgulistele on salastatud? Videot pole ka presidendikatselei YouTube’i kanalil näha. Ilvese läkituse kohta on küll meedias andmeid ilmutatud aga järsku ütles ta videosalvestisel midagi riigi julgeolekku ohustavat, mistõttu seda ei tohi rahvale YouTube’is näidata.

Tõenäolisem siiski, et tegemist on lihtlabase näpuveaga, mis loodetatavasti varsti ära parandatakse. Vastasel juhul rikutakse avaliku teabe seadust ja igasuguseid läbipaistva e-riigi põhimõteid.

Sildid:

2 kommentaari to "Ilvese salastatud tervitus"

vast su enda arvutiprobleemid? vt videot

http://www.minueesti.ee/

Minu arvuti vaevalt iseseisvalt tekitab YouTube’i veateadet “This video is private”.

Minu Eesti veebisaidil saab tõepoolest videot vaadata, kuid seal seda striimitaksegi Minu Eesti YouTube’i kanalilt. Mu lugejasse aga laekus ta presidendikantselei YouTube’i kanalilt kus seda pole avalikustatud. Ehk siis ilmselt on kantselei videost privaatse koopia oma kanalile üles laadinud.

Ma endiselt imetlen, miks. RSS-voog seda ikka kajastab, ent vaatama ei lubata.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
