Larko peegel

Tänan KAPOt tähelepanu eest

Posted on: 24 03 2009

Kaitsepolitsei tundis ilmselt mu blogi vastu huvi.🙂

11 Vastust to "Tänan KAPOt tähelepanu eest"

[…] Tunnen ennast KAPO poolt kõrvalejäetuna… Larko jagas teadmist, et Kaitsepolitsei meediamonitooring on ka tema veebipäevikust üle käinud. Minu veebipesas pole küll ilmselt niipalju lugejaid kui tema omas aga ma lihtsalt pidin ka pilgu […]

Mina loen aeg-ajalt samuti Su päevikut. Kas ka mind peaks ära märkima. Või jään kurvalt kõrvalejäetuks?😀

Pole põhjust. Just ise ära märkisid. Ja mul on tegelikult mõlema üle sama hea meel.🙂

ma kardan, et huvi põhjus on lihtne, sa oled kuskil kasutanud sõna “kapo” või siis “kaitsepolitsei” ja seda see monitooringukaadervärk otsibki.

organisatsioone ju vahel ikka huvitab, mis neist räägitakse.isegi KAPOt.

Mõned teised KAPO huviorbiidis olevad sõnad on siin ka sama kindlalt. Kuna aga viitav link Monitooringu kasutajatunnuse taga asub, ei saa ma otsinguterminit fikseerida.

Pärast suvel kaks korda Gruusias käimist oli ETA-monitooring ka minu enda huviobjektiks teinud. Mõnda aega sealt pöördumisi ikka tuli. Ma ei suutnud kahjuks seda riigiametit, kes minust huvitus, nii täpselt välja peilida.

Töötasin ka kunagi mõnda aega meediamonitooringus – blogide vaatlemine võib üks paras p***n*** olla. Märksõnapõhine monitooring pole reeglina kõige parem – kvaliteet oleks ikkagi sisupõhises, kuid ma kahtlen, et neil nii palju töötajaid on, kes neid (väidetavalt) vaatluse all olevat 12 000 blogi iga päev läbi loevad.

Ega seal muid võimalusi ei olegi kui kas jälgida märksa väiksemat kogust kui 12.000 blogi või kasutada märksõnadega otsinguid. Näiteks Herman Simmist on viimasel ajal nii palju kirjutatud – siin ka – et isegi kõikide otsingutabamuste sisupõhine analüüs võib üle jõu käia.

Absurditöö – muidugi aktiivsed neist väidetavast 12 000 blogist on siiski ainult osa, kuid ka kõikide nende ülevaatlik jälgimine on suurem töö, kui kõikide eesti päevalehtede ja uudisteportaalide järgmine kokku.

Võttes arvesse veel alternatiivajakirjanduse (noh, bloginduse) plahvatuslikku levikut, siis ongi ainus sisuline asi, mida nad kvaliteetselt pakkuda saavad, statistika. Omaette päris huvitav. 1200 sissekannet päevas…

Eelmise postituse lingil kadus lõpp ära.

See puudu jäänud l-täht lingi URL’is sai sinna “järelevalve korras” lisatud.

Mul on tunne, et KAPO monitooring on jälle üks TEEME MIDAGI MUGAVAT stiilis tööprotsess. Selle asemel, et tegeleda mõttetustega võiks nad sihikule võtta nii mõnegi otseselt riigivastase tegelase nii siin kui sealpool kallast.

Ega ma ei tea, millega olen tähelepanu ära teeninud, ehkki tõenäolisemalt siiski mitte.🙂

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
