Larko peegel

Ilge äpardus

Posted on: 22 03 2009

Juhtus mulle ööl vastu laupäeva piinlik apsakas ja lausa kahekordses tähenduses. Nagu sellest veel vähe oleks, et vakka viina maha pillasin. Aga et pidin seda sülearvuti klahvide peale läigatama teeb asjast erakordselt kurva.

Kuna ma just väga kaine ei olnud, ei tulnud pähe katsuda läpakat õhupuhujaga täbarast olukorras välja aidata. Pöörasin lihtsalt masina allapidi ümber ja läksin seejärel magama. Pärast pikka ja sügavat joodikuund jäi mul ainult fakti tuvastada: klaviatuur on surnud.

Et ma kasutajatunnust ja parooli sisse toksida ei saa, pole loomulikult võimalik sisse logida. Ubuntu ja Solarise live CD’del saab mõistagi arvuti käivitada, kuid sellest on mul kasu vähevõitu. Ilma klahvideta annab küll hädapäraselt veebis surfata, kuid näiteks brauseripluginaid installida ei saa, samuti mitte sellist tarkvara, mis opsysside põhivara sees ei ole.

Nii olen ma esialgu oma tagavaramasina ehk lauaarvuti pruukimiseni piiratud. Olles kahegigase mälumahuga ära hellitatud tundub 256 mega suisa mõnitav. Sellest rääkimatagi et mobiilsus kahanes mul saja protsendiga.

Homme uurin kas mul garantiist mingit kasu võiks olla. Õnneks pole see veel aegunud. Kuid viinast vast ei tasu just rääkida. Ega nad niikuinii läpakale alkoeksperdiisi ei tee.

Ilge jama igatahes, ilma milleta oleksin suurepäraselt hakkama saanud. Kõige rohkem ärritab muidugi tõik, et süüdistada pole mul kedagi peale ise enese.

9 kommentaari to "Ilge äpardus"

Hmmm… Kas nii poleks saanud teha, et võtad lauaraali tagant klaviatuuri ja ühendad selle läpakaga? PS või USB otsikutega peaksid olema varustet nood klahvialused…
(Mul omal on vana klaviatuur, aga seda ei saa ju PS või USB pesasse lüüa, kuna sel on DIN pistik. Nagu mõned ütlevad MIDI-otsik.)

Põhimõtteliselt võiks selline lahendus töötada, paraku on mul aga üsna vana klaviatuur. Mobiilsust selline lahendus eriti ei toetaks, küll aga avitaks koduse kasutamise juures.

Võtsin veel igaks juhuks aku lahti ja pöörasin uuesti masina allapidi. Vaatan paari päeva üle järele kas sellest kasu on. Loota ju võib, kuigi mitte ülearu.

Noomitus Sulle alkoholi mittesihipärase kasutamise eest!

Eks noomitus on õigusega ärateenitud. Ja teine riistapuu rikkumise eest.

nojah, mina olen läpaka klaviatuuri pääle ka vana tallinna koksi kallanud, aga mul oli õnneks mõistust teda mitte tagurpidi pöörata vaid õrnalt kuivatada.

elab siiani.

aga üldiselt pidada läpaka klaviatuuri vahetamine olema suht lihtne. räägivad. nii et ehk saad lihtsalt murest üle.

Häda seisneb pigem selles kas selle garantii kinni maksab või pean ise oma kukrut kergendama. Polnud selleks eelarves ühelgi real vahendeid ette nähtud.

Ehh… Ega siin nalja ole, isegi tegijatel juhtub alailma.
Muideks, mobiilsust ei tohiks “teise klaviatuuri” kaasavõtmine vähendada.
Iseasi on, kui sul väheldane kohvritüüpi kott käe otsas tolknemas.
Aga, muidu on sul võimalus näidata, et sa oled “üle linna Vinski” 😉 , kui tarid kaasa klahvialuse koos juhtmega (ainult mugavus kannatab).

Tahaks pigem kaasaskäiva materjali kaalu ja kogust vähendada kui kasvatada. Ja sel eesmärgil ongi mul kavas parema mobiilsuse huvides umbes selle aastanumbri sees miniläppar soetada. Sel juhul pole muidugi suurt vahet, missuguse klaviatuuri vahendusel ma koduse sülearvutiga suhtlen, kuid just praegune eelarve sellist lahendust veel esialgu ei võimalda. Ja hetkel on mul kasutajamugavus otse persse keeratud, sest lauamasinas on mälumahti kõigest 256 mega vs. sülearvuti 2 giga.

[…] läks käima 25 03 2009 at 13:56 | In arvutid, isiklik | Nädalavahetusel aset leidnud ilge apsaka tagajärel rivist välja läinud sülearvuti töötab jälle. Tänu sõber Harri vihjele […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
