Larko peegel

Otsitakse kohvijoojat ja lehelugejat

Posted on: 8 03 2009

Tuvastasin just oma blogiajaloos ühe tõsise kultuurse puudujäägi: ma pole kunagi Perekooli tsiteerinud. Nüüd saab viga selle tööelu puudutava eneseavastamisega ära parandatud:

MIna mõtlesin päev enne uuesti tööle minekut, et mis ma seal tegema hakkan, üritasin meenutada, mida ma tööl tegin. Meelde tuli, et igal hommikul kuskil poole üheksa paiku jõin kohvi ja sõin saiakesi ja lugesin lehte. Rohkem ei meenunud midagi. Arvan, et kuskil kahe nädalalga sain uuesti järje peale – meenusid vanade olijate näod ja nimed, said tuttavaks juurdetulijad, kes mulle arusaamatul kombel arvasid, et hoopis mina olen uus

Mul oleks ka kedagi vaja, kes minu eest kohvi jooks ja lehte loeks. Kahjuks pole mul raha selle tähtsa töö eest palka maksta. Ei saa parata, pean vist edaspidigi ise oma kohvi ära jooma.

8 Vastust to "Otsitakse kohvijoojat ja lehelugejat"

Kuidas Sina küll Perekooli sattusid, mis asi Sind sinna ajas?!?

Oli selline veider tuju et teeks midagi pervertset. Läks küll ruttu mööda, viskasin hoopis magama.

Mina küll oma kohvi kellelegi teisele joomiseks ei loovutaks, maksku või peale😛

Kui ma tööandja oleksin, võiks see produktiivsuse huvides otstarbekas olla. Seevastu poleks mul suurt kasu töötajast, kellel pärast kaheaastast eemalolekut tuleb kohvijoomine olusimimana tööülesandena meelde ja kellel võtab paar nädalat meenutada milleks ta minu juures ometi töötab.

Järeldub, et kohvijooja on rikas, sest enamus inimesi teab täpselt, et töötab oma tööandja juures raha pärast.

No kui talle palk just tähtis pole, võiks muidugi kaaluda kas teda mitte ilma palgata kohvijoojaks ja lehelugejaks tööle võtta. Järsku saaks veel talle põrandapuhastamise ülesandeid kaela sokutada.

Paras naistepäevajutt muidugi.😛

Kui kahe aasta pärast inimesele ei meenu, millist tööd ta tegi, võib sellest järeldada ka, et oli täiesti ebavajalik töökoht ja selle võib ilma süümepiinadeta koondada. Mina tööandjana just nii teeksingi.

Oleneb firma struktuurist. Mõnes firmas ongi kedagi vaja, kes näiliselt mitte midagi produktiivset ei tee, kuid on vaikselt sise- ja väliskeelepeksuga kursis ja täidab sedasi mitteametliku uudisteagentuuri funktsiooni. Sellise töökoha otstarbekus aga osutab pigem ettevõte juhtkonna tegevuse puudujääkidele. Sellest tulenevalt pole suurt lootust, et firma majanduskriisi üle elaks ehk pea on seal kõik ilma tööta.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
