Larko peegel

Tahad Twitbeari proovida?

Posted on: 25 02 2009

Mul õnnestus kätte saada kutse (aituma, Sun Äitis) suletud betafaasis olevale värskelt käivitatud startupile Twitbear. See peaks olema mingisugune rakendus, kus saab vestluskette Twitterist kergemalt, nagu öeldakse Jaiku stiilis, püstitada. Esmapilgul on kasutajaliides minu jaoks segav ja ei saa üldse pihta, millisel lehel seal mida teha saab. Tõsi küll, seoses Pirate Bay kohtuistungi jälgimisega pole mul veel aegagi olnud teenust täpsemalt uurida ja puurida.

Selle sissekande aga teen seepärast, et mulle on antud viis kutset edasi jagada. Kellel huvi, jätku siia alla kommentaari. Viis esimest palvet rahuldatakse laekumise järjekorras (kusjuures katsun ka arvestada neid, kelle kommi Akismet ehk kogemata spämmi pähe kinni püüab).

Sildid:

5 kommentaari to "Tahad Twitbeari proovida?"

[…] Sain muuten liittyessäni viisi kutsua edelleen jaettavaksi. Annan ne halukkaille siinä järjestyksessä, kun pyydetään. Läpinäkyvyyden takaamiseksi otan huomioon vain kommenteissa esitetyt pyynnöt, mukaanlukien myös tämä postitus. […]

On veel pakkuda? 🙂

TEHTUD! 🙂 Ja veel neli kutset on mul alles.

saada siis mulle ka 🙂

TEHTUD! Kolm kutset on alles.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
