Larko peegel

Google keelamine

Posted on: 5 02 2009

Nii ma ükskord kirjutasin aga selliseks mu kirjutise Google tõlkida tahtis. Autoriõiguse seaduses pidi olema midagi sellist sees, et autoril peab olema võimalus määrata, millisel kujul tema looming edastatakse.

Ma kohe ei taha, et mu blogisissekandeid nii viletsalt soome keelde tõlgitakse. Kas ma siis saan Google käest kohtu teel kahjutasu nõuda? Pole nemad ju mult küsinud nõusolekut eestikeelse sissekande soome keelde tõlkimiseks ja sellisele tõlkele poleks ma kohe kindlasti nõustunud.

Sildid:

8 kommentaari to "Google keelamine"

Ai, ai, ai!

Egas Guugel tõlgi su mõtteavaldusi! Selle tarbeks on tarkvarajupp. Ja nagu mainisid, siis on see tõlge nõrk. Kade? Anna oma panus tõlke parendamiseks. Egas sinu autoriõigusi rikuta. Sinu enda mõtted ja avaldused pannakse lihtsalt teise keelde. Jah?

Kui pandaks oleks tore. Paraku moonutatakse mu mõteid. Anda oma panuse võiksin küll, kuid sel juhul teeksin Google eest tema töö tasuta ära. Veidikese pappi tahaks töö eest ka.

Kusjuures praegu kehtiva autoriõiguse seaduse alusel saaksin Google paljaks kohtu teel riisuda.

Huvitav mõte 🙂

Tee ära!

Ei, milleks siis? Mul ju praegugi raha ei ole. Mida ma siis oskaksin miljonite kroonidega teha? 😛

Aga mõtle kui palju kvaliteetset viina saaks miljonite kroonide eest 😛

eee…khm…kui sa rahaga ei oska midagi teha, siis ma võin oma arvenumbri öelda. 🙂

Kulla vend ja õde: tahate ma annan teie advokaadile volitused?

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
