Larko peegel

Google tõlgib

Posted on: 4 02 2009

Google on võtnud endale nõuks maakeeli tõlkeid edastada. Igatipidi positiivne uudis, ehkki kasuks tuleks maakeel enne selgeks õppida. Postitasin äsja Twitteris järgmist:

Kesse kurat lubas oma kassil mu suhu sittuda? Ei julge enam pikkaligi heita, raisk. Õnneks saab pohmakast tekitajaga sarnase kraamiga lahti

Seda arvas Googletõlk otstarbekaks inglise keeles nõnda vahendada:

Kesse allowed to fuck my mouth sittuda cats? Do not dare criticize pikkaligi more, shit. Fortunately, you can open stuff like pohmakast agent

Huvitav, mida küll väljamaalased mõtlema peavad? Palusin aga Googlel oma tõlkevilja maakeelde tagasi tõlkida:

Kesse lubatud kurat mu suhu sittuda kassid? Kas ei julge kritiseerida pikkaligi rohkem, kurat. Õnneks saab avada asju pohmakast agent

No just nii! Seda ma vist tegelikult öelda tahtsingi, ainult ei suutnud seda nii vaimukalt sõnastada.

Proovime aga seda sama algteksti soome keeli:

Kesse hitto salli Kissalla mu suuhun sittuda? Ei uskalla enää pikkaligi makuulle, raisk. Onneksi voidaan pohmakast taudinaiheuttajalle samanlaista sisältöä auki

Sellise lause väljaütlemise eest oleks mu auväärne emakeeleõpetaja küll ütleja klassiruumist välja visanud. Proovime aga tagasitõlget:

Kesse kurat luba Kiss Allpool mu suhu sittuda? Ei uskalla enam pikkaligi heita, raisk. Õnneks võib pohmakast haigusetekitajatega samasugust sisu lahti

Tõlkimine peaks rahvaste vahel arusaamist soodustama. Mina aga oma tagurlikuse juures eelistan millegipärast otsekontakte.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
