Larko peegel

Teeme kodanikumeedia korras ära

Posted on: 20 01 2009

Oli mul täna juhus ühe siinse bürokraadiga vestelda. Mitte et see mulle väga meeldinuks, kuid kutsest sõbralikule vestlusele pole igatahes viisakas keelduda. Isegi siis kui kohvi ei pakuta, kangemast rääkimatagi.

Püüdsin kannatlikult ära seletada, mis asi on web 2.0 ja mida kujutab ennast kodanikumeedia. Nii palju kui ma ka ennast lihtsalt ja arusaadavalt väljendada ei püüdnudki, ei läinud mu jutt pärale. Hea et mulle kiirabi ei kutsutud et mu tervist seal kus vaja üle kontrollida.

Mis seal ikka, kui ei suudeta aru saada, oleks seda liigne nõuda. Sellegi poolest tekis mulle takkajärgi pähe ilge mõte: teeks õige ära ja näitaks, kust kohast kana pissib. Arendaks esialgu virtuaalselt ja pea seejärel ka üsna reaalselt web 2.0 algatuse korras suvise ürituse.

Teeks vähe hypet, prooviks õige kui palju möödunud aastatest õppust võetud. Mitte millestki saab ju midagi teha kui väga tahab. Umbes 5-6 kuud võiks projekti üles puhumiseks endale aega lubada.

Milles siis asi? Ega ma päriselt ei teagi. Aga mõttearendamist võiks alustada näiteks siit. Oleks piisavalt hull aga samas intrigeeriv ja kuramuse lõbus.

Teeme ära, eks?

2 kommentaari to "Teeme kodanikumeedia korras ära"

[…] 20/01/2009 at 16:12 | In kolhoos, propaganda, viin | Punase Viinakuu Kolhoos toetab seda kodanikumeedia väärtalgatust. Samas palub juhatus kolhoosi liikmetel ja sõbradel asja oma ajaveebides ning mujal sobivates […]

[…] 5 02 2009 at 12:11 | In internet | Tags: google Nii ma ükskord kirjutasin aga selliseks mu kirjutise Google tõlkida tahtis. Autoriõiguse seaduses pidi olema midagi sellist […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
