Larko peegel

Sotside enesetapp

Posted on: 20 01 2009

Ei tea mis nendel sotsidel mõteid peas liigutab. Nendel kõige populaarsem ja inimlähedasem esimees, kes ühtlasi on pahadusministri tööd nii hästi teinud, et hakab lausa rahandusministri nägu tegema. Poleks nagu põhjust ühelt ega teiselt kohalt välja vahetada.

Aga ennäe, tahetakse Ivari Padar Brüsselisse asumisele saata ja tema asemele parteijuhiks keegi uustulnukast tsehhist suure uhhaaga ühehääleliselt valida. Ise teaks mitu teenekamat ja poliitilse pagaaziga tugevamat. Nagu näiteks Nestor, Mikser ja kui nooremat ei leia siis isegi Lauristin.

Padar kui harukordselt aus poliitik ja muhe inimene saab kindlasti eurovalimistel palju hääli, kuid vaevalt nii palju, et sotsidele teine koht kätte kukuks. Nii siis ohverdatakse raskekahurväelane ilma ühtegi etturit vastu saamata. Mis hea pärast?

Ja kes veel peaks siis pahandusministriks saama? Eks ise teavad, kuid peale Nestori ei kujuta kedagi ette. Saaks kas või natukesegi ausa nägu näidata.

Sotsid teevad vist poliitilist enesetappu. Ei tea mispärast.

Sildid:

9 Vastust to "Sotside enesetapp"

ma ei ole sotsidest siiamaani aru saanud.

tallinnas vehklevad räigelt (ja kohati ikka liigteravalt ja õigustamatult) pildil püsimise nimel.

riigi tasandil on padar minu arust olnud ainukene minister, kes mõne viimase kuu jooksul positiivselt (loe: suhteliselt konkreetse ütlemisega) silma paistnud on. omaette küsimus on, et miks, vahepeal siin ju spekuleeriti katsete üle talle vesi kollektiivselt peale tõmmata.

Ma ütleks midagi, aga parem ei ütle. Ütlen hoopis seda, et kui sotsid ei oleks valitsusse pääsenud (ei ütle, et saanud, teadlikult), oleks Padar juba välja vahetatud. Oleks viimastel valimistel veidi kehvemini läinud, oleks Padar juba välja vahetatud. Mitte, et keegi vahetama hakkaks aga vähemalt mulle tundub, et ta oleks ise ammu vabatahtlikult minemas olnud. Aga kohe peale õnnestunud valimisi ei sobi ju erakonna esimeest vahetada. Aga olgu, see selleks. Ma ise ei kujuta Pihli Padari asemel ette ja minu arust oleks ka paremaid valikuid olnud aga fakt on see, et kui sotsid imagoloogiliselt ja juhtide tasandil midagi väga radikaalselt ei muuda, siis jäävadki nad 8% erakonnaks ja kurat seda teab… selle nurga alt vaadates võib Pihl piisavalt suur põnts olla. Samas kui sellega mööda pannakse, siis sotside valija teine valik on Eestis ikka reform olnud. Auku kukub kogu asi siis kui välja vahetatakse esimees aga muutmata jääb kõik muu…

Ma ei saa aru, Gerd, kes Sind keelab ütlemast seda, mis Sul tegelikult südamel. Kui oma blogis ei saa, siis puista ikka siin minu juures südant. Võib-olla on Sul siin suurem sõnavabadus.😛

Sa Padarit eriti ei usalda? Olgu pealegi et ei usalda, hästi on ta sellegi poolest oma tööd teinud. Mina ka ei kujuta ette, kuidas too tsehhist nüüd sotsidele hääli koguma peaks selmet neid kaotada.

Aga kuule, kas teil sotsparteis pole endiselt liikmetel sõna sekka õelda? Tuleb tuttav ette, nii oli ka minu ajal.

ASD, tead ju, et tõerääkijale öömaja ei anta.😦

mnjah, ma olen kogu oma teadliku elu sotse valinud.

nüüd on siis niiviisi, et kui Pihl pukki upitatakse, jääb minu hääl edaspidi üldse andmata.

Pihli toetamine määrib käed ära, aga ühtki muud valitavat erakonda meil ka pole.

vanasti, jah olnuks mu hädaabivalik nagu Gred ütles reform, aga Ansipi reform, tänan, ei.

konservatiive ei saa põhimõtteliselt valida. kesk on populistid. ja rohelised naljanumber.

kurb.

sotside häda on muidugi olnud koguaeg teatav hambutus, et mitte öelda argus. ideed on nagu kenad, aga välja tuleb mingi leige supp.

ses mõttes ehk on muutusi vaja küll, aga muutuda võiks, kurat võtaks, ausalt sotsimaks. Pihliga see vaevalt juhtub. Pihl kardetavasti kisub asjad ära üks kahets, kas veel selgrootumaölt “tegelikult parempoolsekls” või siis Härra Politseiriigile kohaselt keskisarnaselt paranoiliseks.

seega ma kardan, et on küll enesetapp. sest ma kahtlustan ka, et sotside valijaskond on oma väiksuse juures üsna teadlik ja sel teadlikul osal on üsna samad tunded mis mul. tasub meist siis mingi soo nimel, mille tekkiv vaimustus üldse kindel pole, lahti saada?

Sotside valija teine valik on Eestis ikka reform olnud – see osküümoronina näiv lause ütleb tegelikult kõik ära (pseudo)sotside kohta. Sotsid pole Eestis kunagi “sotsid” olnud, ja et nad Pihli diktatuuri all sotsideks saavad, on vähetõenäoline.

Sõnavabadusega on mul siin ja seal tegelikult kõik korras. Tahtlik ja teadlik enesetsensuur kisub vahel esile lihtsalt. Kurat seda teab, mis seltskonda tekib kunagi soov tagasi sulada ja omade vastu jääb ka omajagu austust alles igal juhul. Aga. Ivarit ma usaldan. Kui ma üldse kedagi ei usalda, siis neid inimesi, kes töötavad erakonna kontoris. Aga üldiselt olen ma usaldav inimene. Mis aga puudutab seda, et kui palju liikmetel öelda on, siis selle peale ütlen ma ainult sedasi, et kui erakonna juhatus asjades kokku leppis (ma ei tea, kas keegi jäi eriarvamusele vmt kuna ei ole juba mõnda aega aktiivselt seotud) siis saab Pihlist esimees ja Padarist nr 1 EP valimistel@Larko

Samas kommenteerides enesetapu teemal, siis veel väga kauaks 8% peale jäädes (mis suuremate muutusteta on paratamatu), oleks see lihtsalt aeglasem ja valusam.

@MD – rohkem vasakule ei liigu sotsid Pihli all kindlasti. Aga äkki näeb erakonna juhatus hoopis Reformi paratamatut langust ja sooritab vajalikud manöövrid, et nende pettunud valijaid veel enne KOV valimisi meelitada (selle asemel, et neid IRLile kinkida) ning seega nihkubki teadlikult tsentrisse ja ehk sealt paremalegi? Neid erakondasid, mille põhieesmärk on hoida ideoloogiat ja loobuda võimust annab vist tikutulega otsida ja Eesti suuremate seas ei ole ilmselt ühtegi.

Läks vist veidi liiga segaseks ja pikaks…

Sotside poliitbüroo pidi ikka tõsise laksu all olema, et põhimõttelise antiliberaali esimehe kandidaadiks esitasid.

siis sotside valija teine valik on Eestis ikka reform olnud.

Kümme aastat tagasi võis vasakliberaali teine valik tõesti olla RE, samas Ansipi erakond on praegu kõike muud kui liberaalne. Nii et see ei lähe kohe mitte.

Nojah, võta või Toomsalu-erakond üle, aga nagu Sirje kogemus näitab, päris üksi pole see vöimalik…

PS.

Aga äkki näeb erakonna juhatus hoopis Reformi paratamatut langust ja sooritab vajalikud manöövrid, et nende pettunud valijaid veel enne KOV valimisi meelitada (selle asemel, et neid IRLile kinkida) ning seega nihkubki teadlikult tsentrisse ja ehk sealt paremalegi?

No mis ma oskan öelda, palju jöudu ja edu neile. Et erakonna juhatusel, või mis selle organi nimi nüüd oligi, maagilised seened ja hape iial otsa ei lõpeks. Prostamaid asju, nagu humalat sisaldavad joogid vöi hundijalavesi, ei julgegi nii tähtsatele härradele soovitada…

Ah jaa, Ardile peaks minema kättpidi önne soovima: Pihli käe all saab selle aasta Pride kindlasti tormilise toetuse nii valitsuse kui erakonna tasandil😉

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
